marți, 7 iulie 2015

PE BUNE, CHIAR M-AM SĂTURAT!

Aşa că îmi dau demisia!


Din funcţia de cel care repară toate prostiile făcute pe internet şi pe laptopurile firmei de către secretarele cu certificat digital dar mai ales de către şef (cel care se crede priceput în toate).
Vreau să rămân doar un şofer cu facultate, nu de alta dar maşina de serviciu are scaune Recaro, aer condiţionat şi un sistem de sonorizare la un nivel acceptabil.

Doar l-am prevenit cu ceva timp în urmă, când am scris acest articol în care îi ceream unul din cele câteva scaune de birou propuse, toate la preţuri avantajoase şi cu transport gratuit. Şi mi-a promis! I-am făcut eu un memo în Excel, dar mi-a spus că nu l-a deschis că el nu stă la birou decât  ca să certe angajaţii care nu îşi fac treaba, cum cică ar fi şi cazul meu. În plus timpul lui este limitat şi nu are timp să deschidă toate prostiile pe care i le trimit (acu, sunt mai mult ca sigur că habar nu are cum să deschidă un astfel de fişier preferând ca toate documentele să-i fie printate pe hârtie).

Era să uit, îmi dau demisia şi de la cele patru bloguri ale mele, pentru că şi eu mi-am cerut un scaun comod pentru activitatea din faţa laptopului. O parte din mine îmi şopteşte că au fost alte priorităţi, bac-ul celui mare, evaluarea naţională a celui mic. Cealaltă parte îmi spune ferm că trebuie să fac neapărat ceva, că aşa nu mai merge şi tot felul de argumente asemănătoare.

Deci e hotărât, demisie! Patronul blogurilor (adică eu), se hotărăşte să mai caute încă o dată ceva care să îl facă să se simtă bine în faţa laptopului. Evident, datorită faptului că îl doare spatele, este foarte cald afară sau pur şi simplu i s-a luat, mai face un mic efort şi intră pe net. Şi unde credeţi că nimereşte? La vechii lui prieteni, cei de la www.scauneonline.ro.
Ce să-i faci, lumea e mică, aşa cum spunea o bună prietenă de-a mea!


Cu şeful m-am decis. Umblu la chestiile alea de fixare de la scaunul lui directorial. Tot pe mine o să mă pună să mă uit, că cică am terminat Politehnica. O să-i spun că nu se mai poate face nimic, dar să nu îşi facă griji, am trimis eu un memo cu ceva timp în urmă, memo care sigur îl va ajuta să rezolve problema. Desigur, dacă nu ştie să-l deschidă va trebui să îmi dea mită, un scaun nou pentru biroul meu din firmă! Până la urmă e şi el, un biet director, acolo! 

Glumesc, acest articol este un pamflet (recunosc, are şi părţi de adevăr în el iar unele din gândurile de care vorbesc chiar m-au bântuit, fără să plece cu totul).


8 comentarii :

  1. Asta o fi motivul pentru care ma doare spatele?! O sa intru si eu pe pagina celor de la scauneonline.ro si adio dureri de spate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Scaun la cap sau scaun în cap? :)

      Ai văzut tu bicicletă cu scaun ori trotinetă? Dar merg amândouă! :P

      Ștergere
  3. Noua ne trebuie trei scaune, ca fiecare din familie prefera alt tip.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super, asta înseamnă că aveţi destul loc liber în casă!
      Aşa că dacă intraţi pe site, ceva rău nu are cum să iasă.
      :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !