vineri, 3 iulie 2015

O ZI DIN VIAŢA MEA

Este foarte diferită

Şi de cele care au trecut şi de cele care stau să vină...
Mă bucur pentru asta, deoarece altfel viaţa ar fi monotonă. Şi trebuie să mărturisesc, cu mâna pe inimă, că ador surprizele. În special pe cele plăcute, ca să fiu sincer până la capăt! Culmea, una din aceste "surprize plăcute" are chiar şi pagină de facebook, pe care vă invit să o vizitaţi, pentru că sigur o să vă facă cu ochiul noul dar şi primul antiperspirant din lume, care conţine microcapsule activate de mişcare. Să nu credeţi că sună doar bine, îţi asigură protecţie eficientă dar şi senzaţie de prospeţime pe parcursul întregii zile, prin tehnologia inovatoare, pe numele ei MotionSense.
Ce să spun, pe mine mă ajută! Pot să fac mişcare şi să-mi păstrez încrederea că voi fi proaspăt la fiecare întâlnire, fie ea în interes de serviciu sau dacă ies la o bere după.



Acum o să încerc să-mi argumentez părerea. Deci:
Jurnal de zi, ieri 02.07.2015
- Pe la ora patru mă trezesc, deschid larg geamul şi iau pulsul brizei, nu de alta dar să văd dacă am şanse să prind măcar un guvide printre stabilopozii din portul Tomis. Pare promiţător!
- Ora patru şi zece, pun de-un ceai verde cu multă lămâie, un pic de miere, două feliuţe de caşcaval şi vreo cinci minute stau să se încălzească apa.
- Ora patru şi cinşpe, duş scoţian, cât se răceşte ceaiul.
- Patru şi douăzeci şi cinci mă prinde ştergându-mă cu prosopul aspru, după care mă dau cu antiperspirantul meu favorit, adică acesta:


Pentru că am multe de făcut, ceea ce presupune, aţi ghicit, destulă transpiraţie.
- Ora şapte treizeci, mă întorc agale cu o captură de minim un kil jumate. O dau unui bătrân din colţul străzii pe care vreau să îl ajut, atunci când pot.
- Urmează foarte rapid, micul dejun, ness-ul şi plecatul în trombă la birou. Degeaba, maşina e blocată de o dubă cu marfă. 
- Cincisprezece minute până la birou. Dar şi cinci minute întârziere. Secretara şefului îmi spune cu subînţeles cum că dânsul ar fi cam negru la faţă. Când îi spun că mai toţi şefii sunt aşa, mă întreabă brusc ce miroase atât de bine în secretariat. O întreb dacă îmi dă voie un pic la desktop, o liniştesc spunându-i că negrul este o culoare care se intensifică foarte greu, după care îi arăt:



Să fim sinceri doamnelor, doar nu credeţi că Rexona putea să uite chiar de voi? Eu nu aş putea crede aşa ceva...

 Bineînţeles, secretara, a trecut peste nerăbdare şefului şi a început să pună întrebări. Răspund scurt, pentru că nu vreau să treacă de la negru la faţă, la gaură neagră, aşa că îi spun că cel mai bine ar fi să intre pe link-ul de pe articolul pe care îl voi pune mâine (n.b. adică azi).
- Ora optsprezece, terminat munca.
- Ora optsprezece treizeci, bere cu băieţii şi cu consoartele (de parcă am putea scăpa de ele, nu că am vrea să facem asta).
-Ora douăzeci. Sport, filme şi restul e privat.
MotionSense a rezistat.

Aşa că doamnelor şi domnilor, e simplu, cu cât vă mişcaţi mai mult cu atât veţi mirosi mai bine, ceea ce se traduce în succes! Ştiţi şi voi că prima impresie contează!


6 comentarii :

  1. Chiar as vrea sa vad cum functioneaza microcapsulele astea de la @Rexona!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi-a trezit curiozitatea tehnologia asta ca tot am incercat tot felul de alte produse cam ineficiente.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur! Nu trebuie decât să intri pe link-ul din articol!
      Şi vei afla uşor tot ce vrei, pe acest domeniu!

      Ștergere
  3. Pai la o asemenea firma de renume nu poti gasi decat produse foarte bune! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Că bine spui!
      MotionSense chiar funcţionează şi merită încercat! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !