luni, 27 iulie 2015

ÎMI PLAC LAPTOPURILE TOSHIBA

La nebunie!

Dacă vă întrebaţi de ce, răspunsul este foarte simplu. Pentru că am unul cam de prin 2004!
Şi care chiar dacă este stră-străbunicul celor din generaţia actuală funcţionează impecabil şi acum!

Vorba cântecului: "Puşca şi cureaua lată, ce laptop sunt deocamdată!"

Şi fără intervenţii la el cu excepţia curăţirii periodice, pastă la procesor şi parcă i-am pus o memorie RAM mai mare. Deh, mă lasă şi pe mine memoria, doar au trecut atâţia ani.
Îl arăt în toată măreţia lui mai jos:


Este un Satellite L30, care şi-a făcut (încă mai face) cu prisosinţă treaba. Pentru asta Toshiba, îţi mulţumesc şi spun cu mâna pe inimă că nici o clipă nu am regretat alegerea făcută iar fiecare bănuţ investit în el s-a meritat cu prisosinţă.
De fapt îl consider un prieten credincios, dovadă că l-am botezat, inspirându-mă după o dragă carte a copilăriei. Aşa că îl cheamă Ţombi sau Ţângulică funcţie de starea mea sufletească din acel moment.

De curând (adică ieri) mi s-a întâmplat o chestie ciudată. Navigam un pic cam cu mintea-n nori (cloud dacă vreţi voi) pe net şi laptopul, parcă cu un scop precis, a intrat pe site-ul www.30anideinovatii.ro. Unde citesc următoarele:
"Cumpara orice laptop Toshiba in perioada 25 mai – 23 august, inregistreaza produsul mai jos si ai sansa de a castiga unul din cele 29 de laptopuri Satellite Click Mini sau marele premiu, un KIRABOOK!"



Mi se pare mie sau vechiul şi credinciosul meu prieten vrea să îşi vadă strănepotul? Şi mă trage de mânecă?
Cum pe 6 august termin un curs de grafician, la care sper din tot sufletul să obţin o notă cât mai mare, de ce nu, maximă şi el îmi ştie dorinţa, îmi şopteşte insidios în cască:
- Ecran de mari dimensiuni, un SATELLITE S70-B, acesta este urmaşul pe care mi-l doresc!

Rămân mult timp pe gânduri şi mă hotărăsc. Dorinţa unui vechi prieten e sfântă pentru mine.
Şi dacă tot intru în horă, aş vrea să câştig şi unul din premii, nu neapărat pe cel mai mare. Un laptop TOSHIBA SATELLITE CLICK MINI L9W-B-102, pentru fiul meu cel mic. A intrat la liceu şi se apropie ziua lui. Desigur îl va folosi ca să înveţe, nicidecum pentru jocuri.

Doamne, chiar am luat-o razna! Fără jocuri? Păi la ce  i-ar mai folosi? Sau mai bine spus, de ce şi l-ar dori?

Acestea fiind spuse, vă sfătuiesc foarte serios să luaţi parte la concursul lor. În primul rând vă alegeţi garantat cu un produs de calitate. În al doilea rând sunt treizeci de premii, nu unul, nu două. Premii pe care şi le-ar dori oricine a apăsat vreodată măcar o tastă a unui calculator. Şi vă rog eu  mult, lăsaţi-mi măcar unul din premii!

44 de comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. Păi ce să spun, să fie! Chiar am nevoie! Ca noi toţi! :)

      Ștergere
  2. Daca mi-as lua un alt laptop, un Toshiba as alege:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Marfa buna! Intr-o perioada un Toshiba avea pretul a vreo 3 Dacii vechi. :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. :) Nimeni nu este perfect! :)

      Glumeam, fiecare este liber în alegerile pe care le face.

      Ștergere
  5. Hai, ca laptopul tau chia este un fenomen daca inca functioneaza! Unii ar zice ca e mult depasit, moraliceste vorbind, nu mi-as fi imaginat asa ceva. E bine de stiut ca e marca Toshiba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De pe el răspund acum! :) Din păcate nu acceptă W10 :(

      Ștergere
  6. eu visez la un asus... dar baftă la toshiba!

    RăspundețiȘtergere
  7. De 11 ani stiu acel sunet care ma tinea treaz noaptea cand "lucrai"pe ikariam,pana si in ziua de azi il urasc :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce sunet? Ikariam era un joc fără sunet! Şi dacă ţin bine minte l-am jucat la recomandarea ta!

      Ștergere
  8. Sunt cateva luni de cand tot spune baiatul meu ca ar vrea sa isi cumpere un laptop. Nu stiu daca Tochiba sau altceva, dar ii voi arata acest articol.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă tot vrea şi i-ar place un Toshiba, poate ar fi bine să încercaţi acum. Mai ales că sunt 30 de premii. Şi ştiu că ţi-ar place, chiar ţi-ar place un asemenea laptop!

      Ștergere
  9. Si mie imi place mult marca Toshiba si sper ca pana la sfarsitul anului sa imi iau un laptop de acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merită. Spun cu mâna pe inimă! Poate se mai lansează o ofertă cu asemenea premii!

      Ștergere
  10. 1 sper să-l luați pe cel nou
    2 sper să nu renunțați la acesta niciodată

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. Şi eu sper cu tot sufletul!
      2. Nu am renunţat niciodată la un bun şi vechi prieten!

      Ștergere
  11. Sunt foarte bune. Sotul meu are unul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că apreciaţi Toshiba. Dacă nu te descurci cu tehnologia pune pur şi simplu un nume în comentariu. Măcar să pot mulţumi!

      Ștergere
  12. Inca functioneaza ? Asta da laptop :)

    RăspundețiȘtergere
  13. O fi marca Toshiba buna, dar cred ca si tu ai stiut sa-l intretii de el functioneaza impecabil chiar si dupa 11 ani. Dar stii ce, a venit vremea sa il schimbi! Un om ca tine merita un laptop mult mai performant tocmai pentru a-ti pune in valoare si mai mult cunostintele si abilitatile pe care le ai.
    Mult succes, domnule grafician! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu am avut un laptop Toshiba de 13 inci, alb, superb, cu tastatură românească și licență Windows 7, pe care l-am luat de la Carrefour cu discount de 20%, în ultima zi. Peste vreo 2 săptămâni, fiul meu a vărsat din greșeală apă pe el. După ce am văzut că nu mai merge tastatura, l-am dus înapoi. Ghiciți ce? Mi-au returnat banii fără să țină cont de acea reducere de 20%, adică mi-au dat cu 20% mai mult decât am dat. După aceea, mi-am luat un frigider din banii ăștia :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Acum vreo cateva saptamani vorbesc la telefon cu o nepoata din Valcea. Spre final dupa ce ne-am conversat de toate cele, imi spune ca imi multumeste pentru recomandarea facuta acum vreo 4 ani cand a achizitionat un notebook Toshiba. Merge foarte bine si e multumita de achizitia facuta cu ani in urma!

    RăspundețiȘtergere
  16. Recomand calduros aceasta marca. Am avut in mana la un moment dat si eu un astfel de laptop si pot confirma ca nu dezamageste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După cum am spus îl am de 11 ani şi merge brici! În schimb softul a rămas în urmă şi sunt multe chestii pe care nu le suportă şi de care am nevoie!

      Ștergere
  17. Tardiv. am ratat un concurs cu premii. lasa ca o sa joc la loto si o sa cumpar un laptop Toshiba

    RăspundețiȘtergere
  18. Cui nu i-ar place un laptop Toshiba.Acum chiar mi-ar trebui si mie unul!!

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !