joi, 23 iulie 2015

DOAR V-AM SPUS CĂ VINE ÎN CONSTANŢA

Bine, bine, în Mamaia.


Şi nu m-aţi crezut. Am şi dovezi, v-am anunţat aici!
Aţi spus că e goangă, că nu credeţi, că iar inventez eu! Dar surpriză! Se întâmplă! Şi încă repede. Adică pe 1 august în Mamaia cu începere din piaţeta  Perla, începând cu ora 9. Are şi afiş, care probabil în multe puncte cheie ale Constanţei o să vă întoarcă ochii, desigur după ce îl veţi vedea la mine.
Dacă cumva vor apărea informaţii de ultimă oră, surprize plăcute sau orice altceva, găsiţi totul chiar aici!
Şi nu uitaţi! Ceasul merge, timpul trece! Unii ar spune, băgaţi berea la rece!



"Mişcarea face bine!" Păi aş spune că treaba asta o ştie şi melcul, ţestoasa ori leneşul... Chiar şi eu.

Sincer, mă pot lăuda cu multă mişcare. Pe dig, în portul Tomis, ridic cam 20-30 de guvizi pe zi. Cu undiţa evident. E ca la sală când tragi de fiare. Asta când îmi permite vremea. Urcatul şi coborâtul scărilor (faleză-dig-înapoi) până la locul de pescuit sau lupta tăcută cu bătrânul lift care refuză să mă ducă până la etajul zece, nu se pun. Fac doar poftă de mâncare.

Când vremea ţine cu guvizii, îmi apăr prestigiul de jucător de tenis de masă (ping-pong) în faţa celor doi băieţi ai mei! Trebuie să mărturisesc că în 90% din cazuri, chiar şi reuşesc. Ce să fac, am noroc!

Aaa, era să uit. M-am săturat. De ciorile care îmi rup plasele de ţânţari de la geamuri. Am început să îmi construiesc o praştie. Aproape am terminat-o. Ghinionul lor! Lăsând gluma la o parte, bănuiesc că ştiţi cât de des întoarce un vânător capul în stânga, în dreapta. În postul de observaţie! Păi asta nu înseamnă că te mişti? Şi trebuie să culegi şi proiectile. Adică să cauţi pietricele cât mai sferice, prin cele mai neaşteptate locuri. Cine stă în Constanţa ştie despre ce vorbesc!

Toate astea fiind spuse, vă aştept pe 1 august la Perla, doar ca să ne facă bine mişcarea, soarele şi marea! Poate, depinde doar de noi, mulţumim cu o faptă bună!

Iată opţiunile pe care le oferă organizatorii, ca să ştiţi la ce vă puteţi aştepta:
"Vei putea alege intre:
Kangoo Jumps
Zumba
Steel Programs
Rebound AAS
Functional Training
Khai Bo
Aerobik
Fotbal
Biciclete stationare
Zona Boot Camp

… Si multe altele

Asa ca pregateste-ti cea mai comoda incaltaminte si echipeaza-te pentru cea mai super ora de sport!
Intrarea este gratuita!
Hai si tu
!"

Clar, nu este nici un motiv să nu veniţi! Un pic de mişcare ştiu că vă doriţi.


10 comentarii :

  1. De ce sa nu tina? Distanta de alergat e mare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu neapărat, dar sunt doar 6 luni de când m-am lăsat de fumat!
      Important este să încercăm! :)

      Ștergere
    2. Da interesant.. un pic de miscare e necesar , dar parca mai bine m-as descurca cu un peste la gratar si cu 2-3 beri la rece....:) alias conceptia romanului sport vs bereee vs gratar .....Deci Nu faceti sport ptr dauneaza grav berii....:) probabil o sa auzim intre reclame la tv...

      Ștergere
    3. Desigur, peştele la grătar (în special macrou în folie) cu BRRC (adică bere rece, în traducere) sunt preferatele mele în materie de mişcare complexă. Dar şi ce propune evenimentul acesta îmi place! :)

      Ștergere
  2. as veni la mare numai pentru miscare... as veni si pe jos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Indicele de confort termic, canicula şi altele...
      Dau un premiu personal! Dacă vii pe jos! :P

      Ștergere
  3. La noi nu vine evenimentul acesta, pacat! Sunt sigura ca te duci, pare extrem de distractiv.

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !