vineri, 17 iulie 2015

CURS DE FORMARE PROFESIONALĂ

Grafician PC, aşa îi zice.


Pe Adobe Photoshop şi Illustrator. Sper că am scris corect, nu am făcut decât rusă la şcoală, aşa cum am spus în multe din articolele mele.
Deh, nimeni nu e perfect...
Mi-am spus că Word, Excel ştiu! Rup un pic şi în Powerpoint ori Corel draw. Ce oare ar putea fi greu? La experienţa mea...
Evident, mi-am dat seama, din păcate sau din fericire, destul de repede, că puştii (mă refer la cei mai mici cu cinci ani ca mine), se mişcă cu mult mai repede, cu tableta grafică, cu mouse-ul, cu touch-ul şi chiar cu tastatura. Evoluţie, mi-am spus atunci în barbă (chiar am). Am avut în schimb o mică, dar mică, satisfacţie când am început să vorbim despre culori. Da, da, nu vă miraţi, sunt importante! Nu că aş cunoaşte foarte multe despre ele. Doar mi-am amintit că în urmă cu două săptămâni, când mă plimbam pe strada Ion Câmpineanu, undeva peste drum de cinema Union (în caz că ştiţi Bucureştiul), am văzut ceva care mi-a atras atenţia. "Hobby şi meşteşuguri", scria pe acolo. Cum sunt pasionat de aşa ceva, aveam şi un pic de timp de pierdut până se concretiza întâlnirea, era şi cald, am intrat!

Surpriză, dar ce plăcută! Eram interesat de culori acrilice! Un pic prea năucit de diversitatea produselor dar imediat, bine... a durat vreo două secunde, a venit cineva care m-a ajutat cu sfaturi şi detalii tehnice, probabil de la departamentul tehnic.
Eram interesat şi de diferite texturi pentru pânza de pictură.

Evident, mi-a ţinut aproape o adevărată prelegere despre culori de bază, contrastante, complementare, etc...
Şi aş minţi dacă aş spune că nu mi-au folosit la cursul meu, probabil singura temă la care cu adevărat am ştiut. Câte ceva.



Nu rămân insensibil, comand câteva produse, dar card-ul meu îmi face feste. Se demagnetizase. Cauzele doar Dumnezeu le ştie. Trebuie să anulez comanda. Mai ales că locuiesc în Constanţa. Culmea, sună şi cel cu care trebuia să mă întâlnesc. Sunt întrebat:
- Vă doriţi produsele?
- Da, dar nu am timp să mai ajung la bancă să scot bani din cont!
- Nu este problemă, lăsaţi adresa de livrare şi mâine, după ce v-aţi odihnit vine şi coletul de la noi.

Trebuie să recunosc, aşa a fost! Viteza de procesare şi expediere a comenzii a fost remarcabilă!

Ce să spun! Pasionaţi de handmade, meşteşuguri? Nu ocoliţi nici magazinele fizice dar mai ales pe cel virtual!
Şi inspiraţie la pictat! Cu grijă la textură, căci de la Photoshop am văzut cât este de importantă. În plus, am citit pe undeva că trendul în materie de publicitate este clar în favoarea vechilor (dar mai ales actualelor) tehnici de pictură!

10 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. Ce să spun, Colorit.ro cam la asta te poate duce cu gândul! :)
      Deşi este ideal şi pentru cei cu experienţă!

      Ștergere
  2. Photoshop-ul mi s-a parut greoi, unul din astia tineri cum le zici tu, adica pana in 30, mi-a explicat cu oarecare dispret ca el a facut curs de Photoshop in facultate. Adica vezi bine eu vreau sa-l invat repede, dupa ureche? Avea dreptate, iti trebuie un curs dar cred ca merita efortul. Daca tot iti plac culorile fizice de ce nu sa le folosesti si pe cele virtuale?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Culori virtuale? Le mai folosesc! Vectoriale, rasterizate, pixelate, etc.
      Dar întreb şi eu...
      De ce apreciem o pictură făcută cu mulţi ani înainte? :)

      Ștergere
  3. este atat de relaxant sa ai o ocupatie hand-made... plus ca iti poate aduce si un ban in plus

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de acord, e relaxant! Şi da, ar fi bine să existe şi ceva bani...

      Dar, în momentul în care faci ceva care îţi place, cu pasiune, este imposibil să nu vină şi banii. Mulţi, puţini, cum or fi...
      ;) Mai bine mulţi!

      Ștergere
  4. Pe vremuri nu era asa usor sa cumperi materialele pe care sa le folosesti pentru acest hobbyt. Trebuia sa bati drumul pana si prin Bucuresti si sa speri ca si gasesti ceea ce cauti. Acum noroc cu cei de la Colorit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai găseam şi noi pe vremuri. E drept cu mai multă trudă!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Off, chiar nu sunt pregătit să o cunosc şi pe maică-sa! :P

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !