joi, 9 iulie 2015

CU SUMA ASTA

Cumpăram Grecia


Başca,  rămâneam şi cu ceva bani de pensii, servicii medicale sau învăţământ!
În ultima vreme am auzit vehiculate diverse sume:

- Vanghelie cică ar fi făcut evaziune fiscală record: 
Marian Vanghelie a fost RETINUT. Este acuzat ca a luat "cea mai mare mita din politica romaneasca"
Adică undeva peste 90 de milioane de euro. Una din surse este Pro TV

- Andrei Chiliman este acuzat de faptul că a luat mită 670 milioane de euro potrivit celor de la b1.ro

- Pentru Lukoil s-a pus un sechestru de 2 miliarde de euro potrivit celor de la Digi.24.ro

Băi, oameni buni opriţi-vă! Pe bune, devalorizaţi furtul!!!
Parcă văd mâine pe stradă o discuţie de genul:
- Frate, tu cât ai luat!
- Un milion de euro şi trei ani cu suspendare!
- Eşti un găinar!


8 comentarii :

  1. Ai dreptate, de la ce suma in sus se considera un furt reusit? Nici macar in filmele americane cu spargatori nu sunt asemenea mize deci viata bate imaginatia scenaristilor de la Hollywood.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scenariştii ăia nu trăiesc în România!!! Că altfel ar avea şi ei bugete ceva mai acătării pentru filme! :)

      Ștergere
    2. sincer imi e rusine de noi ... si totusi ne suparam daca ne-o spun altii :(

      Ștergere
    3. Nu are de ce să-mi fie ruşine. Peste tot în lume se întâmplă. Ce mă miră sunt sumele vehiculate! Adică instituţiile statului s-au trezit toate deodată. Până acum ce-au făcut???

      Ștergere
    4. ai umblat pe afara? (in ce tari?) ai vazut cum sumtem priviti noi Romanii? crezi ca se datoreaza doar "capsunarilor"?... de asta mi-e rusine, nu ca as fi furat eu...

      Ștergere
    5. Emod, am umblat un pic prin lume! Este adevărat, nu am încercat să mă angajez acolo! Părerea mea este că străinii ne văd mai bine decât o facem noi! În plus se cam pune botul la orice ştire negativă in pofida multelor ştiri pozitive pe care ar trebui să ne concentrăm. Este de vină şi presa dar şi fiecare dintre noi! Părerea mea!

      Articolul a fost un semipamflet. Asta ca să se ştie!
      De fapt în minte îmi stătea la zicala aia cu furtul unui ou şi cum ajungi la bou! Sau mai este un banc celebru, ceva cu "racheta de aur" :P

      Ștergere
  2. Pentru prima data in viata vreau si eu sa fiu gainar! :))))))))))))))))))))))0

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !