miercuri, 10 iunie 2015

UN NOU SMARTPHONE PREMIUM

Cu care ne bucură Samsung.

Din păcate, ne-a obişnuit cu multă inovaţie. E vina lor, a celor din companie!
Căci dacă mai greşesc mult în sensul ăsta, o să trebuiască să ne aruncăm toate noile sau vechile gadget-uri direct în braţele firmelor care se ocupă de reciclat!

Dar haideţi să vedem ce înseamnă premium la un Samsung Galaxy S6 Edge:


De ce mi-aş dori aşa ceva? Pentru liniile curbe care îmi aduc aminte de două dintre prietenele care le-am avut în facultate. Una, brunetă (pana corbului era deschisă la culoare), cu ochi albaştri. Cealaltă roşcată (mai spre acaju), cu ochi verzi. Ele m-au făcut să-mi placă telefoanele. Culmea, după mai mult de 20 de ani încă corespondăm. 

Amintiri, amintiri dar trebuie să revin. Nu voi intra în date tehnice pentru că un review foarte bun pentru Galaxy S6 edge îl găsiţi la link-ul dinainte, care este cu mult mai documentat, mai bine scris decât aş putea eu să o fac vreodată.



Ceea ce vă recomand, din toată inima, este ca atunci când îl întâlniţi în magazine, liber la testare, nu ezitaţi, jucaţi-vă cu el. Este cu adevărat o încântare!

24 de comentarii :

  1. Mda, mereu raman in urma cu telefoanele... Dar nu imi permit sa cumpar cate unul la fiecare 3 luni. :))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Ok, dar în mod sigur îţi permiţi să îl testezi! :)

      Ștergere
  2. Culmea, unul din telefoanele mele e tot un Samsung!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si ce linii curbe la telefoanele Samsung ti-au aratat fetele?!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alea care plac firesc ochiului, mâinii şi minţii.

      Ștergere
  4. Astept sa-ti iei tu unul. Sau să-l castigi, ca meriti..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să merit! Mulţumesc pentru încurajare şi te sfătuiesc să îl încerci. Doar de tine depinde la ce linii curbe te gândeşti! :)

      Ștergere
  5. In totdeauna mi-au placut inovatiile tehnice/tehnologice, dar cum bine sublinia si Cristi, nu pot tine nici eu pasul cu toate noutatile :( oricat mi-ar placea.
    Cat despre telefon? Sper sa pot avea si eu in mana vreodata ceva de "ultima ora" la care sa ii pot spune ca este al meu .... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi, îţi doresc să ţii un Samsung în mână cât mai curând!

      Ștergere
  6. A aparut S6? De-asta nu mai reusesc sa dau S3-ul meu :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da a apărut noul Samsung! Dar cred şi sper să reuşeşti să faci pe cineva fericit/ă!!!

      Ștergere
  7. Hai ca motivul cu "fostele" din facultate e cel mai bun pe care si l-ar fi imaginat cineva. Cam miroase a disperare daca vezi in telefon...curbe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) După părere mea este greşit. Disperare e atunci când nu mai vezi curbe în nimic. Adică atunci când încetezi să visezi! ;)

      Ștergere
  8. Chiar vreau acest s6 edge :D Arata prea bine

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce-mi place cel mai mult la el este performanta cu care ruleaza jocurile, de aia mi se pare ca samsung s6 edge este unul dintre cele mai bune telefoane.

    RăspundețiȘtergere
  10. Tot timpul raman in urma cu noua tehnologie a telefoanelor dar...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Dar tot îţi doreşti un Samsung Galaxy S6! Am dreptate?

      Ștergere
  11. Un smartphone mi-as dori si eu, nu am avut niciodata unul.

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !