joi, 25 iunie 2015

ŢIN PREA MULT LA PICIOARELE MELE

Aşa că îmi aleg cea mai bună încălţăminte

Indiferent că este casual, business, pentru ocazii sau sport.
Vă spun sincer, asta vine dintr-o lungă experienţă de viaţă. În plus, încă este vie amintirea atletismului de performanţă pe care l-am practicat în tinereţe.

Povestea începe cam aşa. Am o verişoară naturalizată prin căsătorie în Olanda, care de curând (adică anul trecut) m-a invitat să-i fac o vizită. Cum spre ruşinea mea nu vorbesc nici o limbă străină deşi înţeleg mai multe, am vrut să mă fofilez şi i-am spus că deoarece marea majoritate a teritoriului acestei ţări se află sub nivelul mării, nu vreau să risc să mă ud la picioare, mai ales că sufăr de reumatism (prima minciună care mi-a trecut prin minte). După două zile îmi vine un colet prin curier de la ECCO, fără taxe, doar a trebuit să semnez pentru el. Cum sunt mai curios decât o femeie însărcinată în luna a noua, am dat buzna să desfac pachetul. Ce credeţi că am găsit? O pereche de pantofi din piele de yak, impermeabili, cu talpă flexibilă şi aderentă pe orice suprafaţă. Mă întreb de unde ştia de dorinţa mea secretă dar nevinovată. După un efort intens de memorie îmi aduc aminte că vorbisem cu mama, cam cu o săptămână şi jumătate înainte.


Deşi clar, miroase de la un metru pe hartă a conspiraţie, nu mă pot abţine să nu îi privesc, să nu îi ating, să nu îi probez şi na că mă dau de gol, să nu îi miros.
Pentru cine nu ştie, yak-ul (iac în română) este un mamifer ierbivor, înrudit cu bivolul, originar din Tibet şi crescut ca animal domestic, în special în Bhutan.

Pe la nouă seara sună telefonul.
- Bună Radu, acum ce motiv mai ai să nu vii?
Îmi promit, aşa în barbă, să nu mai învăţ nici o rudă să umble pe internet sau pe vreun gadget cu conexiune. Oare pe cine mint, în sinea mea sunt bucuros! Îmi iau un ton morocănos şi răspund:
- Bine, bine dacă prind avionul o să vin. Dar parcă ţi-am spus că mi se face rău atunci când zbor!
- Hai plimbă ursu', ştiu că ai cinşpe salturi cu paraşuta!
Acu' dacă-i bal, bal să fie! Aşa că fac o căutare rapidă pe net, să aflu mai multe, nu de alta dar să nu plec cu mâna goală. Spre bucuria mea, informaţiile nu sunt deloc puţine. De exemplu:
- Aşa am aflat despre lansarea noului site ECCO, cu un design modern şi o experienţă de cumpărare optimizată.
Sau faptul că:
- ECCO deschide primul magazin stradal din Bucureşti! Cu un concept inovator. Acum, trebuie să recunosc că mereu am avut o slăbiciune pentru stewardese (să nu mă spuneţi, vă rog).



Pot spune cu mâna pe inimă că nu am luat un strop de apă în călătoria mea (în pantofi) şi cred că Ecco va deveni curând (dacă nu cumva a şi făcut-o) marca mea de suflet în materie de încălţăminte.

Deh, pantofii ăia m-au dus până în Olanda şi înapoi. Următoarea destinaţie va fi Islanda! Demult îmi doresc să ajung acolo!


8 comentarii :

  1. Sa inteleg ca ai dat de... pantofii zburatori??:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Buun! Direct in Dorobanti ma opresc saptamana viitoare! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să nu mergi cu maşina că e greu cu locurile de parcare! :)

      Ștergere
  3. Mie imi trebuie ceva de mers pe teren si am vazut la ei cateva modele sport super-tari. Mi-a placut site-ul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie să recunosc, mi-a plăcut şi mie! Şi din fericire povestea din articol e mai mult de 95% adevărată!

      Ștergere
  4. Si mie imi place incaltamintea comoda, fara ca sa ma stranga, sau mai rau sa-mi fie largi iesind din picior.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi asta însemnă că ai dat de site-ul potrivit. ECCO Shoes!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !