marți, 2 iunie 2015

SUNTEŢI AGRICULTORI, FERMIERI?

Ori aveţi afaceri în domeniu?

Şi nu aţi auzit de ei?
Glumesc, desigur! Ar fi imposibil să fiţi în una din situaţiile descrise mai sus şi să nu fi interacţionat măcar o dată. Vorbesc despre nimeni alţii decât cei de la ALCEDO, firma care este cel mai mare distribuitor de produse pentru protecţia plantelor, dar şi de seminţe, din România. Şi să nu uităm rolul important pe care îl au în distribuţia de îngrăşăminte (prin Alchimex).


Îmi face mare plăcere să scriu despre ei, pentru că reprezintă modelul de succes pentru care am fost pe străzi sau pe holurile Politehnicii la sfârşitul lui '89. Şi nu vă ascund că am toată admiraţia pentru acel grup de patru persoane, pe care o să vă las să îi descoperiţi singuri pe pagina de facebook a firmei, din dorinţa de a vă arăta că există oameni care fac performanţă în România. Şi nu de ieri de azi, ci din 13 mai 1990, când încă nu se dusese mirosul de cordită (ceea ce rămâne în aer după ce se trage cu armament de război) de pe străzile din ţară.

Adică, pe şleau, au sărbătorit deja un sfert de veac. Şi cu pasiune, dăruire dar şi multă pricepere (cercetători de la Institutul de Protecţie a Plantelor Băneasa) au dus-o până în ziua de azi.

Nu o să vă spun mai multe, pentru că vă fur misterul şi plăcerea de a vedea prin ochii voştri tot ce înseamnă aceşti 25 de ani, în care o firmă românească a rezistat şi are succes.

O să vă mai spun doar că, o încununare a succesului lor o reprezintă faptul că Sumitomo Corporation, una dintre cele mai mari companii din Japonia şi din lume s-a implicat temeinic, ceea ce spune foarte multe.

Părerea mea este că dacă activaţi în orice domeniu din agricultură ar trebui, ar fi necesar, să intraţi la ei pe site. Şi nu în ultimul rând să le uraţi la mulţi ani! Să se bazeze lumea în continuare pe ei.



Pentru că România este o ţară cu potenţial în agricultură şi este bine să avem specialiştii aproape!

19 comentarii :

  1. moldovean te făcuși? ..."ar fi necesar să intraşi la ei pe site"... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde-i că n-o văd! Şi moldovenii nu vorbesc aşa! Stai că intru eu la tine pe blog!!! ;)

      Ștergere
  2. Intr-un loc ai tastat I in loc de T. Ia sa vedem daca observi unde, ca-i articolul cam baban. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă te referi la "Proiecţie" e formulare din brief copiată. Şi eu am fost intrigat! :)

      Ștergere
  3. @Cristi, @Emod acum că am corectat poate merit şi eu nişte comentarii la subiect! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai eu am auzit de firma asta acum peste 30 de ani. Stiu demult de valoarea ei pe piata, in copilarie am avut un breloc cu o omida desenata cu numele companiei deasupra. :))

      Ștergere
  4. Stiu ca ai fost si pe holurile Politehnicii si pe strazile Bucurestiului, dar de agricultura abia acu am aflat ca te pricepi:)
    Dar la ce oare nu te pricepi tu?:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunosc că de exemplu la fizică cuantică nu mă prea pricep! :)

      Ștergere
    2. Haide mai!;)
      Atunci mai invata!!!!:))

      Ștergere
  5. Admir companiile care au o evolutie atat de frumoasa pe piata romaneasca, mai ales intr-un domeniu in care Romania era fruntasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu! Culmea, avem o ţară minunată, cu mulţi oameni de succes, cu companii care fac istorie dar şi multe contraste sau derapaje.

      Ștergere
  6. pai e foarte greu sa fiu obiectiv, deoarece nu sunt nici agricultor, nici fermier si nu am nici tangenta cu asa ceva :( in schimb imi place idea de investitie si intreprinzatori locali

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact asta susţin şi eu! Dacă fiecare am face ce ştim mai bine şi ar exista şi altfel decât la nivel declarativ şcolile de meserii, cu practică adevărată, poate cu totul altfel ar arăta ţara noastră!

      Ștergere
  7. Admir companiile care au o evolutie pozitiva pe piata romaneasca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În mod clar pentru asta am scris! Dar ştiu că şi tu lucrezi pentru o companie cu tradiţie!

      Ștergere
  8. o firma serioasa care-si face treaba. mai vorbim peste 25 de ani

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă continuă la fel ei sigur o vor apuca! Vremea aia!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !