miercuri, 17 iunie 2015

ÎNCREDERE, RESPONSABILITATE ŞI RESPECT

Asta ne transmite o companie românească

Din domeniul IT,  pe numele ei Allview !
Nu-mi pot imagina cum ar arăta piaţa internă fără ei. Şi nici prezenţa pe cele 14 pieţe externe nu e deloc de neglijat. Glumesc desigur, ţin foarte mult la ei, dovadă că am mai scris despre ei aici şi aici!


În legătură cu piaţa internă sunt sigur că nu există persoană care să aibă legături cu diverse gadgeturi, telefoane ori tablete care să nu fi auzit de ei sau să nu aibă măcar un obiect de la această companie. În caz contrar, habar nu au ce au pierdut, pentru că raportul calitate/preţ mie cel puţin mi se pare mai mult decât bun.
Iar viteza cu care ne face să ne bucurăm de tot mai multe noutăţi este cel puţin uluitoare pentru o companie care a început ca şi o mică firmă de familie! Vă invit să aflaţi mai multe despre noul smartphone P6 Qmax lansat pe 16.06. 2015. Sunt foarte curios să îl ţin în mână să văd cu ochii mei ce poate face. Cum azi suntem în 17, nu o să vă mint că măcar l-am văzut, dar toate detaliile sunt în link-ul de mai sus.


Fiind compania care în 2010 a lansat prima tabletă PC românească iar în 2011 primul smartphone sub un brand românesc, nu pot fi decât mândru de ei.

Ca şi de faptul că se fac cunoscuţi în lume, în ţări ca Germania, Olanda, Grecia, în total, până acum, 14 pieţe externe, aşa cum am scris şi la început.

12 comentarii :

  1. Bravo lor! Fac cinste tarii noastre cei de la aceasta companie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Chiar aşa ! După părerea mea şi produsele sunt competitive

      Ștergere
  3. Am aruncat o privire pe link-ul mentionat si pare interesant P6 Qmax !

    RăspundețiȘtergere
  4. M-as bucura sa primesc cadou un asa smartphone mai ales ca Allview e un brand romanesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai fost fată cuminte? Că eu am fost tare, tare năzbâtios şi am scris despre el. Sper să nu se supere cei de la Allview prea tare pe mine. :)

      Ștergere
  5. Sper ca , compania Allview sa fie la fel de cunoscuta ca si Samsung sau chiar Aplle, mi-ar place sa vad lumea vorbind despre aparatele lor si sa ma mandresc si eu ca romanii au facut asta :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Noi suntem posesorii a 3 tablete Allview. Bravo lor! Sper să continue tot aşa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiul meu are una! Să dea Dumnezeu să se extindă şi să ne facă cinste în continuare!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !