luni, 29 iunie 2015

ÎMI PLACE BEREA

Şi nu este un secret.

Atât apropiaţii mei dar şi cei care mă cunosc cât de cât, ştiu lucrul acesta. Am mai scris despre asta pe blog, aşa că nu ar trebui să fie o surpriză nici pentru cei care mă citesc.
Bântuiam zilele trecute pe net şi dau de o campanie în care este anunţată lansarea de curând a unei noi beri, pe numele ei BECK’s GOLD. Clipul campaniei mi-a pus un zâmbet larg pe faţă dar m-a făcut şi să-l urmăresc cu interes mai ales că vine la pachet cu o aplicaţie, în acest caz fiind vorba de „Cine spune că”, aplicaţie pe care vă invit s-o folosiţi, nu de alta dar găsiţi multe idei interesante pe acolo.
În fine, acesta este clipul:


O campanie pe care aş descri-o pentru această vară în trei cuvinte: "Distracţia domneşte pretutindeni". Adică chiar şi în lift...

Una din ideile principale ale campaniei ar fi: "Este considerată berea fresh thinker-ilor și a fost lansată ca să arate că indiferent de domeniu, lucrurile pot fi făcute și altfel." Ceva de genul că se adresează celor care gândesc liber, asta pentru cei care au făcut doar rusă la şcoală (cazul meu). Cum mă consider a fi un astfel de om, sper să nu mă contrazică cineva în direct, am dat fuga la supermarketul de peste drum, curios să văd dacă a ajuns pe raft. Spre uşurarea mea era acolo. Cum ador să încerc lucruri noi, mai ales când vine vorba de bere, mi-am luat una. Iată şi dovada:


Hmmm..., interesantă dar cam puţină. Aşa că mai încerc o dată:


Acum sunt ceva mai lămurit. Este o bere uşoară cu doar 4% alcool, cu gust interesant. Am vagă bănuială că trebuie să aprofundez cercetarea, adică să perseverez.

Acum bănuiesc că ştiţi că orice bere se bea responsabil, că nu degeaba există vorba aia cum că berea în sine nu îngraşă, ci doar numărul lor!


14 comentarii :

  1. Ah, berea tare buna mai este dupa o zi de munca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu pe cineva care e mare amator de Beck's!. Osa-i transmit si lui noutatea:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă e amator de Beck's aşa cum spui, sunt sigur că a aflat noutatea înaintea ta! :)

      Ștergere
  3. Datorita faptului ca-mi place o sa mai scriu un articol.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spor! La toate! Dar ce faci tu cu cel puţin 6 beri Beck's Golden?
      Le pui la frigider?

      Ștergere
  4. foarte frumoasa reclama, dar tot mai buna e o bere rece ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi, Beck's Gold-urile mele le-am luat direct din vitrina aia frigorifică! Sâc! :P

      Ștergere
  5. Ştiuuuuuuu că-ţi place bereaaaaaaaaaaaaaaaa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bine arata "Blonda" ;) in poza oare cum o fi rece?

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !