luni, 22 iunie 2015

HAI CĂ AM ÎNNEBUNIT

La vârsta mea

Clar m-am îndrăgostit. Până peste urechi.
Şi nu aşa molcom, cum mi-ar sta bine, ci năvalnic, ca un adolescent.
Îndrăgostit de gadgeturile de la Samsung. Pentru că altfel nu se poate explica cum am fost în stare să scriu patru articole de admiraţie cu dedicaţie în mai puţin de o lună. Cum bine se ştie, o asemenea poveste este mai degrabă  o călătorie decât o destinaţie, aşa că vă rog să îmi permiteţi să mai spun câteva păreri despre Samsung Galaxy S6 edge, cele pe care fără voie le-am omis într-unul din articolele anterioare.
Nu pot să vă spun în totalitate de ce îl doresc sau la ce l-aş folosi pentru că aş încălca una din maximele celebre de pe vremea tinereţii mele pe care o foloseam aproape de fiecare dată cu prietenele mele şi care suna cam aşa, evident adaptată fiecărui caz în parte:
"- Radu, de ce mă iubeşti?
Tăcere...
- Păi dacă aş şti să dau răspunsul la întrebarea asta înseamnă că nu te-aş iubi. Aş avea doar un simplu motiv. Am dreptate?"

În concluzie, aş folosi absolut tot ce aş fi în stare să înţeleg (e deştept, nevoie mare), mai ales că anticul meu Nokia a căzut de la etajul şapte şi nu-i mai funcţionează decât tastele de apel şi primire apeluri (scuze, nu am ştiut cum să formulez altfel). 
Aaa, da! Poze! Din ce am citit este cu adevărat incredibil în acest domeniu pe segmentul lui şi trebuie să vă mărturisesc că ani de zile am suferit din această cauză.
Un foarte bun review puteţi citi la blogatu, chiar aici, unde găsiţi tot ce am uitat eu să vă spun. Deh, unii au noroc în toate cele (nesuferitul, iar mi-a luat-o înainte). Aşa că vă las cu cercetarea şi vă rog să-mi spuneţi dacă am dreptate să mi-l doresc atât de mult. Sper că nu am fost foarte agresiv cu articolele mele sau plictisitor. Ştiţi şi voi cum este când ţii la ceva anume, nu mai ai urechi, ochi sau taste pentru... 
Aşa cum am povestit ceva mai înainte, fiul meu îmi spunea:
"- Tati, dar nu e Samsung!" referindu-se la alte gadgeturi de pe piaţă.

Şi nu pot spune că nu are dreptate!



18 comentarii :

  1. de as fi stiut si eu replica asta in tinerete ... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Era si timpul sa te indragostesti!!! Dupa patru articole,era deja clar ca de gadgeturile de la @Samsung Romania!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum spuneam mai devreme, dragoste la prima vedere! :)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. De ce mă întrebi? Ai văzut vreo fată care îţi place? :) Nu e cam devreme?

      Ștergere
  4. Te înţeleg foarte bine! Sunt gelos pe fiică-mea care are un telefon Samsung!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu ce performante are dar arata slim si argintiu si asta e suficient pentru o femeie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu ai inebunit deloc, noua tehnologie a telefoanelor ne-a cam bulversat pe toti.

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !