sâmbătă, 20 iunie 2015

DOAMNE DAR LACOM MAI SUNT!

Acu' ce să fac, nu pot să mă abţin!

La orice gadget care îmi face cu ochiul.
În acest caz, un Galaxy Tab 4 de la Samsung, desigur. Adică chiar de la ei!
Un amic din Bucureşti căruia îi povesteam de noua mea găselniţă, mă întreabă uimit ce pot să fac eu cu încă o nouă tabletă de 7 inch. Că ştia că mai am două, plus un laptop şi un desktop!
Îi explic că am fost devalizat de tablete de cei doi băieţi ai mei, desktopul e la mama (i l-am făcut cadou de ziua ei cu un gând ascuns, să am acces la internet şi când mă cheamă la masă acasă la ea) şi că am rămas doar cu laptopul. Mai glumim , bârfim un pic şi ne vedem fiecare de treburile lui. Rămân totuşi cu gustul amar că nu i-am răspuns pe îndelete la această întrebare retorică. Dar ştiu că mă citeşte aşa că îi răspund aici.
În primul rând călătoresc mult prin toată ţara. Şi nu îmi place să mă plictisesc pe drum sau să pierd timpul. De aceea călătoresc doar cu mijloace de transport care îmi asigură Wi-Fi. Din mai multe motive. Nu pierd timpul conducând maşina de serviciu. În al doilea rând nu trebuie să refuz tot timpul partenerii de afaceri ai firmei atunci când sunt invitat la o bere. Ehe, dacă după atâţia ani mi-ar da şeful o maşină de serviciu dotată cu Wi-Fi şi şofer (de preferinţă brunetă cu ochi albaştri) ar fi altceva. Aşa că această tabletă cu siguranţă mă va scuti de multă plictiseală. Şi cum am fost refuzat categoric cu aceste infime cereri, l-am anunţat categoric că nu mai plec în delegaţii dacă nu mă înzestrează cu un Galaxy Tab 4, deoarece m-am săturat să împrumut câte o tabletă de la fiii mei la fiecare deplasare. Ca să îmi întăresc cererea, îi dau şi câteva argumente tari.

Primul ar fi că o pot transforma într-un mic birou de călătorie, doar sunt un om muncitor şi aş putea ajuta firma chiar şi de pe drum. Documente din Word, Excel, Power Point pot fi vizualizate foarte simplu cu aplicaţia Hancom Viewer, le pot edita dacă descarc aplicaţia Hancom Editing Tool de pe Samsung Apps.
De asemenea pot face transfer de documente şi nu numai între dispozitivele care folosesc Samsung Link, ceea ce asigură o bună interoperativitate. Pot lucra pe blogul firmei pe care, firesc, eu îl gestionez. Şeful pare interesat, aşa că pot să sper!

Şi acum cireaşa de pe tort, dar asta doar pentru sufleţelul meu. Mă pot bucura de un abonament gratuit pentru un an la Bloomberg Businessweek+ optimizat pentru ecranul de 7 inchi. Sunt dependent de ştirile financiare.
În acest moment intră fiul meu cel mic (14 ani) în cameră , vede poza şi îmi spune:
- Tati, tati, ştii ce mişto e asta! Am văzut-o la un prieten. Este ca un mic laptop dar mult mai bună de exemplu decât vechitura asta pe care lucrezi tu! Facem schimb?
- Nu, că mi-ai jignit calculatorul (nu că n-ar fi un sâmbure de adevăr)! Şi ce să faci tu cu ea?
- Păi...e foarte bun pentru referate. Şi se poate învăţa foarte bine de pe ea!
În gând îl cataloghez drept o mică puşlama dar îmi aduc brusc aminte că a avut de la cine să înveţe. Aşa că mă uit mirat la el.
- Bine, bine e fun, jocuri, poze, Skype!
- Dar astea îţi merg şi pe cea veche!
- Da tati, dar nu e Samsung...

Acest articol nu este un review, este o dorinţă nevinovată (oare?). Specificaţii tehnice găsiţi în link-ul de la începutul articolului pe care vă invit să intraţi cu încredere!
Imaginile aparţin site-ului http://www.samsung.com/ro/









14 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mersi pentru urare! Sper să te audă şi el dar şi bunul Dumnezeu!

      Ștergere
  2. Haideti domnul sef, dotati-l, promit ca i-o las cel putin o luna.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu mi-am prins uechile citind articolul dar daca seful pare sa fie interesat...eu zic sa speri :)
    Bafta multa, Radu!
    P.S.- Nu ma pricep la tablete dar cred ca e foarte buna. Doar e Samsung. Poate cei mai buni :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer sper din tot sufletul să folosesc o Galaxy Tab 4. Face treabă cu adevărat! Mulţumesc de urare!

      Ștergere
    2. Radu, scuze pentru greseala. Acolo, sus, trebuie sa fie "urechile" :)

      Ștergere
    3. :) Nu a mers tasta! Nu-i problemă.
      Vezi dacă nu foloseşti un Tab 4 de la Samsung? :)

      Ștergere
  4. Asta mi-a scapat... dar tot l-am gasit intr-un final...
    Chiar ma gandeam sa particip si eu, dar m-am razgandit din cauza articolelor deja existente si foarte bune ... pe de alta parte unde si cum sa mai lauzi un lucru si asa aproape perfect. Ar ajunge in final ca si pomul laudat ... asa ca am decis ca e mai bine s-o las sa fie descoperit de fiecare utilizator in parte ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e târziu, eu te susţin! Toţi merităm un Galaxy Tab 4!

      Ștergere
  5. Mi-ar trebui si mie Galaxy Tab 4 de la Samsung pentru lungile calatorii din vacanta asta:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi îţi doresc să îl foloseşti pentru călătorii plăcute! Unde ai plănuit să pleci în vacanţă?

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !