miercuri, 6 mai 2015

SINCER CHIAR NU AM ŞTIUT

Că Philips face smartphone-uri.

Vă rog să-mi scuzaţi ignoranţa. Mă grăbesc să scriu, poate reuşesc să mai surprind şi eu pe cineva...
Care încă nu a aflat! 

Nu ştiu de ce am crezut că Philips face aspiratoare, aparatură electrocasnică şi roboţi de bucătărie. Dar uite că am fost surprins, încă o dată, cu modelul Philips Xenium I908. Un smartphone rafinat, absolut uimitor.
Prea multe nu o să vă spun despre el pentru că mai sunt câteva modele pe care aş vrea să le vedeţi chiar de la sursă.
În plus aş vrea să vă stârnesc curiozitatea, pentru că eu m-am cam dat cu mouse-ul ceva timp pe site-ul lor. Şi nu degeaba! Deci, doar aşa, ca imbold, vă spun doar atât:

"Philips I908 dispune de un ecran full HD de 5 inch cu rezoluţie 441ppi. Acest lucru înseamnă că este cu 36,5% mai clar decât afişajul Retina! Să nu mai menţionăm de camera de 13 megapixeli. Şi, cu un procesor cu opt nuclee de 1,7 GHz, totul se desfăşoară mai rapid"

Nu-i aşa că sună bine? Să vedeţi ce nebunie este când intraţi pe specificaţiile tehnice!


Evident au şi o pagină de Facebook, dacă vă este mai la îndemână sau mai uşor, care se numeşte Philips Mobile Phones Romania

Şi da, ei sunt cei pe care unii dintre noi îi cunoaştem de o viaţă sau cei pe care îi puteţi descoperi începând de acum:


Nu pot decât să sper că v-am surprins în mod plăcut cu aceste informaţii. Cred din tot sufletul că vă vor fi de folos. Şi vă asigur că nu bat câmpii. Chiar deloc. Dar nu trebuie să mă credeţi chiar pe cuvânt, trebuie doar să accesaţi link-urile puse la dispoziţie (doar nu le-am inserat degeaba, zic eu). În plus, adică bonus, veţi găsi o ofertă mai mult decât variată de electrocasnice dar şi alte minuni!
Enjoy!

Atât imaginile cât şi pasajul subliniat aparţin site-ului http://www.philips.ro/



34 de comentarii :

  1. Uite o noutate! Nici eu nu aflasem inca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai avut dreptate cu specificatiile tehnice! Sunt tari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-ai studiat cu interes? Ce ţi-a atras cel mai mult atenţia?

      Ștergere
  3. Este estetic dar din punct de vedere tehnic nu am de unde sa stiu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poţi citi, că doar pentru asta am pus link-uri! :)

      Ștergere
  4. Un smartfone de nivel mediu care nu iese cu nimic in evidenta fata de producatorii mult mai consacrati. Nu vad de ce ar achizitiona cineva nu model Philips in 2015...Nu mai suntem in anii '90 cand Nokia, Siemens, Alcatel, Philips faceau legea in Europa :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Ai şi tu dreptate, acum o face China! :) Cu mărci sau fără!

      Ștergere
    2. poate am impresia gresita, dar China parca incepe sa piarda teren, sau altfel spus calitatea se impune tot mai mult in fata pretului ...

      Ștergere
    3. Aşa o fi, dar au de unde pierde teren! :)

      Ștergere
  5. Nici eu nu auzisem de telefoanele Philips. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dă-mi voie să nu te cred. În acest domeniu sunt sigur că eşti cu ceva paşi înaintea mea! :)

      Ștergere
  6. nu cunosc cum e cu telefoanele, in schimb am monitor philips, pe care il folosesc zilnic multe ore in sir si totusi ma tine deja de ani buni fara nici cea mai mica problema...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigur, vreo câţiva ani am folosit şi eu unul când stăteam în Bucureşti!

      Ștergere
  7. un telefon de pluton care cred ca ar pute fi dat gratis la un abonament.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici eu nu stiam, mercic de info si sa ne zici cum este cand iti tragi unul. Eventual sa pui si poze facute cu el. Spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc de urare! Să dea Dumnezeu şi sigur voi face poze la 13Mp! :)

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. Ştiu şi tare l-aş mai vrea. Preţul e în link-urile din articol! :)

      Ștergere
  10. Eu credeam că cei de vârsta mea habar nu au despre treburile astea, ci doar cei care au trăit vremurile respective. Telefoane Philips există încă din 1997 (Philips Diga). Și, în timp, dacă toate companiile au evoluat, au trecut și ei la smartpone-uri :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Sincer până acum nu ştiam că mai există altceva în afară de Nokia! :)

      Ștergere
  11. tare, adevarul este ca nici eu nu am stiut. Mersi de info :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Arată foarte bine şi sunt convins că este produs de calitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De arătat, arată bine. Dacă îl câştig îi fac un review! :)

      Ștergere
  13. Nu e noutate pt mine, dar in ceeea ce priveste philips, de la ei mi-as lua doar tv sau monitor. Apropos, la un moment dat, samsung facea masini ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce să spun, eu aş vrea să încerc unul!
      Nu am ştiut de Samsung! :)

      Ștergere
  14. tare as vrea sa imi cada si mie in mana un Philips din asta..m-am saturat sa tin in mana numai electrocasnice de la ei :) E buna putina diversitate :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Şi eu ca să fiu sincer! Chiar tare mult!

      Ștergere
    2. Hi, hi, niste electrocasnice am si eu de la ei. Ma pregateam sa spun asta cand am vazut comentariul Paolei, asa ca nu imi ramane decat sa subscriu. :)

      Ștergere
    3. :) Piaţa de electocasnice, din câte ştiu eu, este complet liberă!

      Ștergere
  15. Sunt faine ambele telefoane, desi prefer o diagonala de maxim 5 inci, iar la capitolul performanta merita banii. Daca ar fi avut si 4G ar fi spart piata.

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !