joi, 28 mai 2015

SĂPTĂMÂNA BLOGGERULUI BICICLIST

Uff, mor de ciudă!

Căci tocmai mi-am vândut bicicleta. Şi parcă înadins să mă oftice, cei de la Blogal Iniţiative au lansat un concurs pentru bloggeri biciclişti.

Culmea, sunt şi premii tentante, dacă ştii să pedalezi. Şi să faci echipă, doar una de trei. Dar eu nu mai am cu ce. Numai că ideea îmi place şi vreau să o susţin pentru că mersul pe bicicletă nu a prea făcut rău nimănui (evident cu măsurile de siguranţă necesare).
Premiul este tentant, trei sute de euro, adică câte o sută pentru fiecare coechipier. Şi nu trebuie făcut mare lucru pentru asta. Numai să încălecaţi bicicleta după ce v-aţi descărcat una din aplicaţiile pentru dispozitive mobile (i’Velo pentru telefon), Android sau iOS, funcţie de ce anume folosiţi, iar apoi doar să daţi la pedală!

Mai sunt şi alte câteva premii doi care arată cam aşa:


Şi cei care susţin campania se pot băga la ce vedeţi în poză. Na, că iar mi-am dat drumul la gură (taste)! Şi chiar nu aveam de gând să spun!

L-am sunat pe şeful meu şi l-am întrebat dacă îmi împrumută bicicleta aia pe care o ţine pitită în spatele scaunului de la birou. Cum condiţiile au fost cam dure (tot felul de ore suplimentare) m-am hotărât să rămân doar blogger susţinător. Pentru că îmi place campania şi o sprijin din toată inima.

Sincer, cred că merită să vă băgaţi, bloggeri, nebloggeri pentru că acest tip de campanii fac numai bine omenirii... în general şi fiecăruia dintre noi în special. Şi să întrecem Olanda la numărul de biciclete pe cap de locuitor şi evident să le şi folosim! Asta îmi doresc!




7 comentarii :

  1. de cand nu am mai mers pe bicicleta.. de-un veac! si tare imi placea... sa mai creasca piticii sa iesim cu totii la pedalat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mult succes şi voie bună vă doresc atunci! Să-mi trimiţi o poză când sunteţi toţi pe biciclete! :)

      Ștergere
  2. Chiar am să le propun colegilor mei de muncă să venim cu bicicleta la birou, măcar o zi pe lună pentru început! Cum sunt accidentat la un picior şi fac pauză la alergat de vreo 4 săptămâni, am tot ieşit cu bicicleta prin parc. Un proiect generos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uff, ce ai păţit?
      Ahh, m-am liniştit, dacă poţi pedala înseamnă că nu e grav!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !