duminică, 10 mai 2015

O NOUĂ INIŢIATIVĂ

Mai mult decât îmbucurătoare

A celor de Kooperativa 2.0...
Un blog de tehnologie şi informaţii, care ne oferă tot felul de veşti legate de noi descoperiri ştiinţifice, de roboţi sau despre automatizări şi nu numai. Evident nici IT&C-ul nu avea cum să lipsească.

Kooperativa 2.0


Chiar de la prima intrare am văzut la ei pe blog o ştire care m-a impresionat la un mod foarte plăcut. Ca o paranteză, am fost şi voi fi un fan înfocat al serialului Star Trek. Aşa că nu e deplasată uimirea dar şi bucuria mea, când am citit că NASA inventează din greşeală motorul warp. Cei care au urmărit serialul ştiu despre ce vorbesc.

Pentru cei pasionaţi de tehnologie le recomand să le facă o vizită pe blog, dar atenţie, cu măsură, căci eu m-am pierdut cu orele pe acolo.

Totuşi aş fi vrut o rubrică specială care să se refere la descoperirile românilor şi de ce nu, alta care să popularizeze la un mod profesionist invenţiile oamenilor din acest popor care câştigă an de an medalii la saloanele de inventică din lume.

Ca să nu pierdeţi nimic vă puteţi abona la newsletter-ul lor foarte simplu aşa cum am făcut-o cu drag şi eu.
Ce spuneţi, vă băgaţi la un engage ? Şi vă rog eu tare mult să nu mă pârâţi că v-am spus, dar abonarea în decursul lunii mai vă poate aduce chiar şi  un premiu, e adevărat, mic în comparaţie cu toate noutăţile pe care le puteţi afla total gratuit. Este vorba despre o cască Bluetooth. 
Un premiu incitant, ce spuneţi?






8 comentarii :

  1. E buna si greseala la ceva!:)(ma refer la motorul warp).

    RăspundețiȘtergere
  2. misto faza cu inventia "din greseala"... e foarte util sa ai o astfel de sursa de informare, mai ales ca este, poate, domeniul care avanseaza cel mai rapid!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi dacă s-au descoperit motorul warp şi teleportarea, sper că nu ne vom întâlni şi cu creaturi extratereste cum am văzut în "Aliens" :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !