vineri, 8 mai 2015

O BUCURIE PENTRU SUFLET

Asta am primit eu ieri!

Şi tare mult m-am bucurat
Despre ce este vorba? Despre volumul de poezie "Să fie azi" a lui Dor, aşa cum se alintă singură pe blog, pe numele ei adevărat Atena Ivanovici. Cu o frumoasă introducere scrisă de Mioara Băluţă.
Ca să nu credeţi că vă mint, vă dau şi dovezi:

Coperta 1

Evident ce poate urma:

Coperta 2
Aaa, da şi autograful:

Autograf

Mulţumesc Atena pentru bucuria pe care mi-ai făcut-o deşi uneori am fost cam critic dovadă fiind comentariul tău:
"si nu-mi mai cauta nod in papura poetica :))" din postarea asta!
La mai multe!!!

8 comentarii :

  1. laudabil ca in ziua de azi, mai gasim timp si pentru poezie, felicitari tuturor, atat poetei cat si tie ca ne-o prezinti

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Radu, un gest neasteptat dar foarte placut. Sper sa citesti poeziile din volum, si sa iti si placa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Zau asa, pune si tu o poezie in articol, m-ai facut curioasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am pus poezii de la mine dar nu ştiu dacă pot pune de la alţii fără acordul lor! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !