vineri, 1 mai 2015

IUBIBILĂ, CIUFULIBILĂ

Alintabilă, răsfăţabilă.

Să vezi şi să nu crezi ce cuvinte frumoase ne învaţă...
Cine alţii decât cei din  trupa Taxi. Care cu umorul lor, de acuma obişnuit şi recunoscut mi-au făcut surpriza (spre ruşinea mea eu am aflat târziu de la o prietenă de pe fb) ce mi-a pus un zâmbet larg pe faţă. Cu următoarea melodie şi clip. Vă las pe voi să vedeţi ce vedete participă.


De fapt sunt sigur că nu va trece prea mult timp până când îmi vor produce o nouă surpriză. Desigur, plăcubilă!

Un vers care promite, după părerea mea, este ceva de genul: "eu te-ador doar când taci, în rest te iubesc". Acum nu ştiu dacă a vrut să fie doar o glumă, doream să spun numai că îmi place... O situaţie neîmplinibilă!

De la dânsa ştiu!

14 comentarii :

  1. Super, melodia, taci, cu Teo care arata......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Care arată exact ca Teo! În zilele cele mai bune!

      Ștergere
  2. Imi place mult Taxi, nu stiam insa acest clip, este cu adevarat reconfortant.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă bucur tare mult că melodia asta, arătată de mine, a adus un zâmbet pe față!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vorbesc în numele altora dar la mine a fost larg! :)

      Ștergere
  4. E mai veche melodia, de cand era Teo maritata... Acum e mai fericita ca a scapat de individul care vroia numai averea ei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-ai dedicat mie asta cu ciufulibilă, nu? Mă amuză, însă, că abia acum ai descoperit-o! Bărbatul meu uraste maxim asta cu ''iubibilă'', dar el iubeşte prea mult limba română ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Ciufulibilă da! Având în vedere noua ta poză de profil! :)
      Cum spun cei de la reclama cu România te iubesc?
      "Este simplu să iubeşti ceva perfect, dar infinit mai greu..."
      Ceva pe aici! :)

      Ștergere
  6. Drăguţă melodia, îmi plac foarte mult Andi şi Olivia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bănuiesc că vorbeşti despre Andi Moisescu! Pe el l-am cunoscut, demult!
      Îmi place, cred că e unul din cei mai echilibraţi din media românească.

      Ștergere
  7. Ascultam candva Taxi, pe vremea cand Dan Teodorescu cerea sa fie castrat. :P :))))
    Intre timp mi s-au schimbat mult preferintele muzicale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A cerut el asta? Nu-mi vine să cred!
      Şi nu i-a îndeplinit nimeni dorinţa? :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !