joi, 14 mai 2015

GATA, M-AM HOTĂRÂT

Ce aş vrea să câştig

De la acest concurs, care fie vorba între noi mi se pare foarte drăguţ.
Vă spun înainte ce nu aş vrea. De exemplu, ceva din categoria "foc, amnare, combustibil". Nu de alta dar am iubit ţigancă, aşa că focul îmi iese cam întotdeauna, fie vremea cât de rea, în pădure ori aiurea. Şi nu mă laud, cât am fost în armată am reuşit să arunc în aer nu mai puţin de trei sobe din corpurile de gardă. Motiv pentru care ofiţerul din tură era obligat să mă caute de chibrituri, brichetele erau foarte rare pe vreme aia. Aşa că mă pricep un pic. Dar le recomand tuturor amicilor mei, mai timizi, să arunce măcar o privire dacă vor să aprindă şi ei un foc, măcar o dată. La inimă sau măcar în sobă!



Mai ales că are şi deschizător de sticle (trăiască berea!). Chiar şi de conserve ca să nu riscaţi cumva să muriţi de foame prin pădure.

De mine, ce să spun? Din cele 52 de produse pe care le scot ei la bătaie (magazinul online de care am mai vorbit), mi-aş dori să câştig drept premiu, pe care să îl şi testez în condiţii de (ploaie, vânt sălbatic, ger, crivăţ) soare, adieri blânde, pădure înverzită, cam aşa ceva. Nimic altceva decât o lanternă tacticăBine, bine, mi-aş dori să le testez  pe mai toate dar sunt conştient că nu se poate. Ca să vedeţi, nici pretenţios nu prea sunt!


Aşa cum am promis şi în articolul anterior am scris despre magazinul online TotalMag.ro căruia îi aparţin şi toate imaginile, cel căruia de abia aştept să îi cunosc produsele.



Îmi place lanterna asta, pentru că este cu led, are o autonomie de patru ore şi pentru că îmi place. Poate nu e chiar corect scris dar chiar aşa şi simt.

4 comentarii :

  1. Mi-ar prinde bine si mie ceva din categoria foc, amnare! La cat imi ia sa aprind focul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie să ai şcoli înalte că să poţi face focul cu amnarul. Plus că ai nevoie şi de iască! ;)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !