joi, 14 mai 2015

DACĂ NU ŞTIŢI

Unde să găsiţi

Atât accesorii IT&C dar şi multe chestii care folosesc la supravieţuire sau în multe alte domenii ...
Nu trebuie decât să intraţi aici. Pe TotalMag. Adică chiar pe cei care o să-i vedeţi imediat:



Este drept, am fost mirat de faptul că şi-au luat o astfel de denumire, dar când am intrat pe site-ul lor m-am lămurit imediat. Păi frate, chiar au de toate sau aproape de toate. La vânzare. Bineînţeles chestii care mă interesează sau care le pot face cu ochiul prietenilor mei. Aşa cum îi ştiu eu.

Deci ca să nu o lungim foarte mult, vă spun aşa pe scurt cam ce puteţi găsi pe acolo. Începând de la accesorii pentru calculator ori pentru telefoane sau tablete, camere de acţiune, airsoft ori paintball, arbalete (din asta am), anti de toate fie ele insecte sau animale, autoapărare, bastoane, binocluri de toate felurile, busole...
Ştiţi ceva? Intraţi şi voi pe site, că la mine a făcut tastura preinfarct la cât am scris! Mai găsiţi sigur multe alte domenii, fără să vorbesc despre multitudinea de produse. Despre preţuri, calitate, puteţi hotărâ chiar voi. Dintr-un motiv foarte simplu. Pun 52 de produse, premii garantate pentru testare, pentru care nu trebuie scris decât un simplu review. Aşa că dacă aţi întâziat ar fi cazul să vă cam grăbiţi. Măcar un pic.

Bun. Acum nu mai trebuie să mă gândesc decât la ce produs vreau să testez. Decizia e foarte greu de luat, sunt prea multe, prea sună bine toate. Trebuie să fiu calculat. Ceea ce rareori mă caracterizează. Cred că nu voi renunţa la vechea mea pasiune (binocluri) şi voi rămâne tot în domeniul produselor pentru supravieţuire sau poate şi de orientare. Deja am gândit cam mult, am şi stropi pe frunte de la asta, aşa că vă voi lăsa în suspans şi voi anunţa într-un articol viitor ce mi-aş dori cu adevărat să testez şi de ce nu, să şi câştig!

Oricum, toţi vom fi învingători!

7 comentarii :

  1. Multe produse au! Variate, pentru toate gsuturile.

    RăspundețiȘtergere
  2. daca ai trecut printr-un sfert din ele, inseamna ca ai butonat intr-adevar serios :) cutitu' de-l castigi m-il faci cadou? ;) sau imi iei scalpul cu tomahawk-ul? ce ti-ai ales? :)

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !