marți, 19 mai 2015

AVANTAJELE PE CARE ŢI LE OFERĂ

O companie, prezentă în online

Din domeniul asigurărilor, nu este deloc de neglijat. O să vă rog să evaluaţi singuri.
Nu de alta dar când faci o asigurare în online e mai bine să o faci cu mintea şi cu tastatura ta! Părerea mea. Dar o privire  măcar scurtă merită să aruncaţi, căci în mod sigur veţi fi mai câştigaţi. Cu informaţii şi de ce nu, cu ceva economii, ceva mai multă siguranţă. Dacă îmi spuneţi că nu vă interesează, vă rog să îmi permiteţi să nu vă cred.


Ca să nu ne încurcăm prea mult în vorbe de orice fel, vă pot spune pentru început că ei vă ajută să găsiţi rapid cea mai bună ofertă a asiguratorilor şi să dibuiţi cea mai bună poziţie de pe piaţă în timp real. Pentru multe tipuri de poliţe care încep cu banalul RCA,  poliţe Casco, travel sau medicale. În condiţii de deplină siguranţă. Pentru că au în spate ceva experienţă şi firma este broker autorizat al companiei SC Safety Broker din Bucureşti, cei care nu au deloc ani puţini de muncă şi de încredere câştigată pe merit.

O chestie care mi s-a părut interesantă este că le poţi trimite câteva date şi în maxim 30 de minute te contactează ei pentru consiliere. Nu-i aşa că-i fain? 
În plus livrarea poliţelor cu o valoare egală sau mai mare de 150 de lei este complet gratuită. Iar faptul că nu trebuie să iei oraşul la picior, ci poţi sta în fotoliul comod de acasă cu o mână pe laptop şi cu cealaltă pe băutura dorită, este un alt mare avantaj în sine.

V-am trezit interesul? Pentru că multe aş putea să vă mai spun, dar aşa cum am scris şi în prima parte a articolului, bine ar fi să citiţi cu ochii voştri. Pentru că suntem diferiţi, judecăm diferit, avem criterii de evaluare proprii. Ceea ce este foarte bine! Căci de aia suntem unici. Fiecare în felul lui...

12 comentarii :

  1. Oare de ce imi suna a Groupama? Sau poate vor fi citati in curnad sa-si schimbe denumirea? .... hmmm

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiu ce să spun, dar nu am ştiinţă de vreo legătură!

      Ștergere
  2. Astia vin acasa mai repede decat Salvarea! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca poate fi o solutie si asta, la urma urmei poate careva poate iti poate oferi si prim-jutor :))

      Ștergere
    2. Desigur, dar măcar nu îţi faci griji că trebuie să aştepţi! :)

      Ștergere
    3. :) Parte faină-i că multe din asigurări şunt obligatorii!
      Aşa că vrei nu vrei, Grigore aghiasmă bei. Dar parcă tot mai bine e să o iei mai ieftin şi să-ţi vină acasă repede. Zic şi eu. @Emod

      Ștergere
  3. Mi-ai adus aminte ca mi-a expirat asigurarea la casa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asigurarea obligatorie, este informational articolul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Surpriză, chiar ăsta a fost scopul pentru care l-am scris! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !