sâmbătă, 23 mai 2015

AM FĂCUT ATLETISM

De performanţă

În tinereţe, nu acum, nu vă speriaţi!
Specialitatea mea erau alergările, mai exact semifond, cu proba de suflet opt sute de metri plat. Nu o să mă laud cu toate medaliile sau premiile mele (care fie vorba între noi, erau infime pe vremea aia), ci o să vă vorbesc despre o chestiune care deşi este comună, ridică destule probleme chiar şi în zilele noastre. Şi aici spun despre alergatul pe asfalt, aşa cum procedează majoritatea orăşenilor.

Când eram adolescent mă antrenam într-un parc în care doar aleea principală era asfaltată aşa că pe aleile de pământ sau prin iarbă puteai alerga în voie fără să sufere piciorul. Pentru că puţină lume ştie, ca să poţi alerga pe asfalt, având grijă de picioarele tale, îţi trebuie neapărat încălţări speciale. De exemplu pantofi alergare de la SportGuru.ro, un site pe care l-am descoperit recomandat de un prieten  de pe  o reţea de socializare.


Nici de biciclete nu sunt foarte străin. Împreună cu prietenul meu Ovidiu făceam numeroase incursiuni în teritorii învecinate cu Tecuciul. De exemplu la Galaţi, Rm. Sărat sau Slănic Moldova de unde primeam numeroase scrisori de admiraţie pentru siluetele noastre suple. Şi nu exista FB-ul! Culmea!
De aceea nu mică mi-a fost bucuria când am descoperit şi secţiunea de "Biciclete mtb la SportGuru.ro" de la care aş vrea să iau una pentru munte, pe care să o pot face cadou fiului meu de ziua copilului, care se apropie cu paşi foarte repezi. De exemplu, aşa ceva:

Bicicleta Sprint Parallax 26" Negru rosu 2014
Poate reuşesc să îl trimit într-o mică călătorie prin munţii Dobrogei, unde spre surprinderea multora se pot întâlni multe, dar multe, surprize plăcute. Şi pensiuni cu preţuri decente, peisaje de vis şi culmea, şosele foarte bune. Şi nu în ultimul rând, aer curat. Eu am deja bicicletă!

Imaginile aparţin site-ului SportGuru.ro.


10 comentarii :

  1. Poate te duci si tu cu el! Nu strica putina miscare!

    RăspundețiȘtergere
  2. În ultimele săptămâni m-am tot plimbat ci bicicleta Kărluţei. Mi-ar trebui şi mie o bicicletă!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă promiţi că vii pe bicicletă de la Constanţa până la Bucureşti! :)

      Ștergere
    2. Păi nu e voie cu bicicleta pe autostradă! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !