joi, 2 aprilie 2015

ŞTIAŢI CĂ?

Vegeta era una din cele mai căutate?

Mărfuri aduse oarecum pe ascuns în România anilor '80?
Din Iugoslavia, cum se numea pe atunci. Şi vă spun sincer că un borcănel cu Vegeta deschidea orice uşă mai ales dacă la birou se afla o femeie, şi în plus era membră în partidul unic.
Deşi mama nu avea birou, a folosit-o cu bucurie datorită abilităţii mele de negociator (deh, m-am format de mic). Am folosit-o şi eu în facultate în ciuda embargoului din acei ani şi folosesc şi acum. Asta este, o prietenie veche nu se uită uşor. Mai ales că este condimentată şi gustoasă! Prietenia.


Nu o să o laud prea mult pentru că mi-ar fi greu să cred că o persoană care găteşte nu a folosit-o până acum în bucătărie. Şi nu a rămas cu impresii mai mult decât plăcute. În schimb vă invit să trageţi cu ochiul la câteva noutăţi. Sunt sigur că o să doriţi să le încercaţi dacă ceva bun vreţi să mâncaţi!


Sau la ceea ce trebuie, cu ruşine, să recunosc, de abia acum încep să descopăr cu surprindere, gama Vegeta Naturella Twist. Aici vă voi invita să căutaţi singuri, pentru că vă asigur că merită.

Mi-aş dori să devin blogger oficial din mai multe motive:
- În primul rând o folosesc de mai mult de 30 de ani
- Îmi place să gătesc, cei care mă citesc mai ştiu câte ceva despre asta.
- Şi nu în ultimul rând, Vegeta te poate scoate din aproape orice situaţie atunci când nu ai inspiraţie. În bucătărie.
Spor la gătit mâncăruri gustoase! Şi doamnelor, domnilor, nu uitaţi vechea vorbă românească, cum că dragostea ar trece prin stomac!

Imaginile aparţin site-ului www.vegeta.ro

20 de comentarii:

  1. Slava Domnului ca n-ai pus iar o reteta sa ne ia cu rau la lingurica ca tot se apropie pranzul. Nici eu nu pot fara Vegeta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Reţeta urmează. Trebuie doar să prelucrez pozele!

      Ștergere
  2. oricat de gustoasa ar fi (si recunosc ca imi place si mie), se spune (se barfeste cel putin) ca ar fi plina de substante chimice ce duc la sterilitate ... si atunci ce sa mai crezi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Păi, ne paşte extincţia? Că la câtă lume consumă...

      Ștergere
  3. Stiu ca gatesti bine si ca o sa reusesti sa fii un bun ambasador pentru Vegeta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) După cum am spus suntem prieteni vechi! Aşa că mi-ar fi foarte uşor! Să fiu ambasador!

      Ștergere
  4. deci, in realitate, tu esti ambasador Vegeta cu state vechi, numai ca in off-line...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Nu cred că poate conta prea mult dacă e offline sau pe blog. Important e că în ultimii treizeci de ani am tot am folosit-o! Aşa că merit. Să fiu ambasador!

      Ștergere
  5. Mult succes la gatit cu Vegeta! Se pare ca te intelegi foarte bine cu ea. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Hai să o luăm altfel! Nu m-am certat niciodată cu ea. Vorbeam doar de "Vegeta"!

      Ștergere
  6. Cred ca ai fi un bun ambasador pt. Vegeta, desi cand ai gatit pt mine ai dat-o de cateva ori in bara. :) Rar, ce-i drept!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Pot eu să-l contrazic pe fiul meu? În principiu da! Dar azi mă abţin!

      Ștergere
  7. Se poate spune ca "dragostea trece prin Vegeta"? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Nu aş merge chiar atât de departe! Dar, clar, poate ajuta!

      Ștergere
  8. Pe vremuri era un slogan: Nicio masa fara peste!
    Pe acelasi principiu cred ca ar merge : Nicio mancare fara Vegeta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi există o gama variată de Vegeta pentru tot felul de peşti! Aşa că poţi face o cură acum de Paşte! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !