vineri, 24 aprilie 2015

SE MAI ÎNTÂMPLĂ!

Pur şi simplu...

Să dăm piept (mai degrabă cap ar spune unii) cu problema păduchilor.
Ştiu că nu prea vorbim despre asta, deşi nu ar trebui să ne fie ruşine. Nu este o problemă de igienă, din contră preferă părul curat, au gusturi alese. În schimb percepţia majorităţii este că această problemă este ruşinoasă. De aceea avem nevoie de o informare corectă, avizată, fără falsă pudicitate! Şi evident, de măsurile de combatere dar şi de prevenţie!

Vă spun cinstit, eu am avut de două ori. Prima dată i-am luat de la ştrand, în adolescenţă. Trebuia să plec în tabără şi pe vremea aia se făcea un fel de control medical cu două, trei zile înainte. Aşa mi-au fost detectaţi, pentru că nu mă scărpinam în cap. Trebuia să mă tund zero, ceea ce am refuzat categoric sau să găsesc o altă metodă de a scăpa de ei. Deoarece era o gagicuţă bruneţică cu ochi albaştri, pentru care făcusem o mică pasiune, printre cei care trebuiau să plece în tabără, am acceptat resemnat să mă expun la tortura cu gazul lampant şi 24 de ore de stat cu fesul pe cap în miez de vară.
A doua oară a fost mai simplu. I-am luat de la fiul meu care cel mai probabil s-a căpătat cu ei ori pe plajă ori la bălăcit pe malul mării. De data asta am folosit un şampon dedicat şi pieptene special care semăna foarte bine cu acesta, care se curăţă de fiecare dată ca să se prevină reinfestarea.


Dar gata, am vorbit destul despre mine. Hai Radu, cu informaţia consistentă, nu ne mai plictisi ar spune unii! Recunosc spăşit, scopul acestui articol este informarea oamenilor, nu să vorbesc despre mine. Aşa că vă pun o singură întrebare. Toată lumea poate avea păduchi de cap? Curios, răspunsul este, surpriză: Daaaaaaaaaa!!!  Dar din ăla categoric.

Dacă v-am trezit cât de cât curiozitatea, răspunsuri profesioniste la toate întrebările voastre la obiect le găsiţi pe acest site! Pentru că aţi avut răbdare şi aţi citit articolul vă ofer un bonus, un filmuleţ despre locuri sau situaţii în care cei mici (să fim serioşi, nu numai ei) pot lua păduchi:



Vă invit să promovaţi această campanie care este pe Blogal Iniţiative, pentru simplul motiv că lumea ar trebui să fie informată. În sprijinul a ceea ce v-am spus vă mai ofer câteva statistici făcute de cei de la Omnibus. Care sunt sigur că vă vor interesa, aşa că nu ezitaţi să le deschideţi:


http://blogalinitiative.ro/wp-content/uploads/2015/04/LocuriLuatPaduchi.jpg




Atât imaginile cât şi clipul aparţin celor de la http://paranix.ro/, cei pe care v-am îndemnat să-i vizitaţi!

13 comentarii :

  1. Sa uram cui are nevoie mult succes la despaducheat, zic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sau la despaduchere! Pentru carcotasi... :)))

      Ștergere
    2. Că cine ştie când şi pe unde se aciuază! :) Aşa că părerea mea, e bine să fim informaţi şi pregătiţi !

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. A cui belea?
      Când ţi se va întâmpla, nu vei şti ce te-a lovit! Şi va fi problema ta! Dacă nu te vei informa. Mai ales că la citit, este totul gratuit! :)

      Ștergere
  3. N-am avut niciodata chiriasi din acestia, dar doar din noroc, in scoala generala erau copii in jur care luasera. Da, nu este rusinos, sunt vietati care cauta un loc de trai si depind de om pentru asta, nu trebuie sa exageram cu rusinea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucură că priveşti problema la modul ăsta! Cel mai bine este că există soluţii care o rezolvă rapid! Şi important este să ştim cum!

      Ștergere
  4. Mare noroc cu metodele moderne, in trecut era tare greu sa scapi de ticalosii astia mici :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Metode moderne, nu mai chinui copilul cu gaz sau tuns.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa o fi, dar eu ce vină am avut că Paranix nu exista, chiar de loc la vremea mea?

      Ștergere
  6. frumos scris! :) bine ca exista paranix, stau mai linistita :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Să ştii că da! Gazul cam arde scalpul!!
      Mulţumesc de apreciere!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !