luni, 27 aprilie 2015

PERSONALITATEA UNEI CASE

Spune multe despre proprietar.

Şi după cum se ştie, este definită de detalii. De multe, multe detalii!
Iar prima impresie pe care o ai este faţada casei! După cum bine ştiţi!

Aşa că dacă vă gândiţi la o construcţie nouă sau o renovare, vă recomand să folosiţi o firmă care produce exclusiv în România. Lucru care îi face mândri. Şi pe mine foarte interesat de ei. Adică produc profile decorative personalizate pentru construcţii şi nu numai. Sunt cei de la:


Bun, am reuşit să vă spun cum se numesc, acum haideţi să vedem cu ce ne pot ei ajuta şi ce avantaje putem avea. De acord?

1. Cum se procedează? Simplu aş spune eu:
- În primul rând intraţi pe site-ul lor şi vedeţi un pic despre ce este vorba, că doar n-am pus link-urile de mai sus degeaba!
- După ce v-aţi dumirit, transmiteţi poze sau desene care v-au plăcut. Taină, puteţi să le creaţi chiar voi dacă vă pricepeţi sau un arhitect specializat pe care tot ei îl pot recomanda. Era să uit, să nu uitaţi, dacă îmi permiteţi să mă exprim aşa, să trimiteţi şi dimensiunile, doar sunt profile decorative personalizate. Care se livrează oriunde în ţară prin curier.
- Sau dacă vreţi să pierdeţi timp şi bani pe transport puteţi să vă deplasaţi la showroom-ul lor fizic din Bucureşti, sector 1, str. Miron Costin nr. 20, de luni până vineri între orele nouă şi cinci după amiaza.

2. Câteva caracteristici tehnice, pe toate le găsiţi pe site (nu fiţi leneşi!):
- Proiectele voastre pot fi realizate la orice dimensiune şi în orice stil arhitectural (să nu mă spuneţi, dar am de gând să-i verific cu decoraţiuni în stil maur).
- "Profilele de exterior sunt realizate din polistiren A200, cu densitatea de 30 kg/ m3 şi sunt grunduite în două straturi cu o răşina grunjoasă, care le oferă o rezistenţă foarte ridicată şi îndelungată. Această răşina este adaptată climei din ţara noastră, cu ierni geroase şi veri călduroase." Recunosc, nu aş fi putut să descriu mai bine ca ei!
- După cum am mai sugerat fiecare faţadă este unică aşa că şi decoraţiunile exterioare se personalizează  în funcţie de ea. În proporţiile ideale!
- Pot fi vopsite, după montaj, în orice culoare. Astfel încât personalizarea să fie completă.

Un mic exemplu:


Imaginile aparţin site-ului www.profiledecorative.ro! 

8 comentarii :

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !