miercuri, 15 aprilie 2015

PENTRU CĂ

Băiatul meu cel mare

Are frumosul şi prosperul obicei...
De a rămâne fără telefon sau tabletă, după caz, cel puţin o dată pe lună, îmi doresc din tot sufletul să câştig noul concurs blogSpring 2015. De ce? Păi este foarte simplu! Premiul este un telefon ALLVIEW P6 Energy.

Da, da, acesta este!

Pe care l-aş păstra pentru mine şi i-aş da lui vechiul meu Nokia 6630 pe care îl am din 2004! 
Sunt câteva chestii care mă atrag la acest smartphone, ca de exemplu (să ştiţi că multe detalii nu vă dau eu, link-urile de mai sus o fac):
- Îmi place în primul rând bateria. 24 de ore de convorbire? Aşa-i că vă pune pe gânduri?
- Funcţionează şi ca power bank. Vă las să aflaţi cât de uşor vă puteţi impresiona prietenii, de pe site-ul lor. Vă rog să mă credeţi, merită să trageţi cu ochiul!

O mulţime de alte funcţii pe care, sunt convins, veţi fi încântaţi să le descoperiţi!
Ce spuneţi? Merit şi eu unul?

Ahh, da! Era să uit! Vă rog din tot sufletul să nu vă îmbulziţi la concurs. Cunosc faptul că nu prea ştiu să scriu, aşa că dacă vreau să iau premiul nu prea am nevoie de concurenţă! Am dreptate?

21 de comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. Nu mă am prea bine cu juriile, după cum bine ştii! :))

      Mersi de urare!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. :) Ştiam eu! :)

      Sper că nu ai făcut referire la "Cunosc faptul că nu prea ştiu să scriu" :)

      Ștergere
  3. O luna ?! Hai ma tata, exagerezi...Il pierde in 2 saptamani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Hai nu fii rău. S-a mai întâmplat să-l ţină şi câte trei. Săptămâni, nu te găndi la prostii! Dar adevărata întrebare ar fi unde sau cum îl pierde...

      Ștergere
  4. Bafta la concurs!
    Nu de alta dar e bine sa ramai macar si cu vechiul tau telefon;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi eu vreau să scap de el, sper din tot sufletul să nu mă audă! ;)

      Ștergere
    2. Calumea telefon ai mai avea dacă l-ai câştiga! Fie ca ăla mai bun să câştige! :D

      Ștergere
  5. sigur ca il meriti, eu iti doresc sa-l si castigi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Poate trage cu privirea şi juriul! :P

      Ștergere
    2. Ohoo! Lasă că ne războim noi pentru premiu dacă este atât de MARE concurenţa! :>
      Îmi place să am adversari pe măsură!

      Panait Ionuţ

      Ștergere
  6. Îmi place foarte mult acest telefon. L-am testat la un showroom şi chiar am rămas uimit de funcţiile acestuia! Sper să existe o jurizare corectă în ceea ce priveşte această competiţie!

    Panait Ionuţ

    RăspundețiȘtergere
  7. Ha, ha, am scapat de grija asta. In ultimul an nu a mai pierdut nici un telefon. :)))
    Bafta multa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Dar de acum nu mă mai laud cu premiile pentru că fiul meu e mai atent decât DNA-ul cu..., în ultima perioada! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !