joi, 2 aprilie 2015

OFF, M-AM ARS!

La propriu

Când am scos, la final tava din cuptor...
A sunat interfonul aşa că am fost un pic prea neatent! Şi cum chestiile astea se plătesc mai tot timpul în viaţă, degetului meu mare, de la mâna dreaptă, i-a rămas o urmă, care probabil va ţine toată viaţă.
Evident nu era nici un mandat poştal cu bani sau un curier care să îmi aducă un mic premiu.
Era băiatul meu cel mic (dacă aş şti cum nimereşte momentele probabil m-aş îmbogăţi) care odată intrat pe uşă mă anunţă cu un zâmbet larg, de la intrare:
- Tata îmi este foame! Dar ce miroase aşa?

Supărat că am fost surprins încălcând postul Paştelui (păcătosul de mine) şi morocănos pe deasupra, doar o pregătisem pentru o singură persoană, îi arăt. Dar el, îmi cere şi reţeta, să vadă, dacă este sănătoasă, căci acum merge la sală şi îi trebuie calorii gătite în casă. Cu asta m-a dat pe spate. Noroc că apucasem să fac poze şi am putut demonstra, că cică altfel nu mânca!

O luăm, cum altfel, cu începutul! Ceva morcovi şi un ardei căpiat, toţi tăiaţi rondele.


Vine şi un pic de ceapă tăiată aşa cum am văzut eu la Master Chef! Până acum am respectat postul, trebuie să recunoaşteţi!


Acum, de ce să mint, cad în păcat şi îndulcesc patul de legume cu ceva ceafă de porc, nu multă, să nu se supere nimeni.


În plus, ca păcatul să fie complet, mai pun şi ceva condimente, nu multe că sunt cu frică! De Dumnezeu! Doar ceva usturoi granulat, piper proaspăt măcinat, un pahar de bere (am auzit eu că frăgezeşte cărniţa), o ţâră de ulei de măsline şi o dau la rece să tremure un pic cu gândul la ce o aşteaptă.



Nimic altceva decât cuptorul preâncălzit la 230 de grade Celsius, unde am lăsat-o la suferit câte jumătate de oră pe fiecare parte. Sadic cum sunt, i-am mai dat o ceşcuţă de bere când am întors-o!
Dar, cum vă spuneam, s-a răzbunat pe mine când am scos-o! Din cuptor.


Oare datorită faptului că am păcătuit prea mult se topea în gură? Băiatul meu, după ce a mâncat două felii şi jumătate mi-a spus că e prea moale şi că a ieşit "aşa şi-aşa".
N-am mai apucat să fac poze cu piureul cu verdeţuri şi cu salata de leurdă pentru că nu mă mai ajuta degetul ăla cu care trebuia să apăs pe declanşator. 

Aţi păcătuit vreodată în postul Paştelui?






18 comentarii :

  1. Da am pacatuit chiar azi, am mancat biscuiti si ciorba de pui.

    RăspundețiȘtergere
  2. pacat e ce scoti pe gura, nu ce bagi in gura... asa se zice in popor, asa ca...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pacatuiesc non-stop, n-am treaba cu postul... Reteta ta este usor de facut si in mod sigur bag si eu niste carne de porc la cuptor in weekend. Cat despre arsuri si aseara mi-a sarit ulei incins pe mana, ba chiar destul de rau, dar nu le mai bag in seama.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare rău să aud că te-ai fript! :)
      Important este ca tava să fie acoperită, să se facă moale cărniţa în sosul de bere. Eu folosesc folie de aluminiu, alimentară şi spre sfârşit o scot ca să prindă un pic de rumeneală. La fripturică mă refeream! :)

      Ștergere
  4. Doamne cate de bine arata..mmmm m-i s-a facut poza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Chiar poză? Nu-mi vine să cred că un simplu articol a putut activa declanşatorul! :) De abia aştept să o văd!

      Ștergere
  5. Pai, poza cu piureul era cea mai importanta! Cea mai buna leguma e carnitaaa!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ioooooiii, ce ai nimerit-o! Da cum ti-ai dat seama? :))))))))))))

      Ștergere
    2. :) Am accesat un satelit american de urmărire!
      Cărniţă=porcuşor şi cum vorba din Ardeal cum că cea mai bună legumă îi slana, circulă de ceva vreme pe net, probabil că programele alea performante le-au pus cap la cap. Aşa mi-am dat seama! :)

      Ștergere
    3. Da pe link (nume/URL), la comentariul anterior, n-ai dat si tu un click sa asculti niste muzica faina de-a mea din Ardeal? :)))))))))

      Ștergere
  6. Radu, eu sunt un păcătos constant. :) Ce bine arată ce ai gătit tu acolo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Arăta! Acum mă străduiesc să-mi fac curaj să mă apuc de o musaca!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !