joi, 23 aprilie 2015

ÎŢI PLACE SĂ TESTEZI?

În domeniul IT&C?

... Aşa credeam şi eu. Hai să vă arăt cum puteţi să o faceţi şi offline.
Evident cu ajutorul online-lui. Deşi îmi este greu, (doream să îl ţin doar pentru mine) vă dau şi regulamentul!
Pe care ar fi bine să îl citiţi cu atenţie ca să puteţi testa unul, două sau 51 de produse, câte sunt acum.
Da, da, peste 50 de gadgeturi pe care le puteţi testa. Gratis. Nu trebuie decât să scrieţi un "review" despre produs, evident după ce îl butonaţi! Cu îndemânare, cu suflet, cu grijă şi cu acurateţe, că trebuie să poată spune tot ce aţi văzut, simţit, învăţat sau chiar v-a încântat.
Pentru informaţii complete vă rog să intraţi aicică parcă  ei explică ceva mai bine decât aş putea să o fac eu. Sau dacă vreţi  să aflaţi şi mai multe puteţi să căutaţi aici!

Aici sunt detaliile! Nu disperaţi!
Peste 50 de repere? Păi cumva trebuie să vă grăbiţi că altfel nu cred că o să le puteţi proba vreodată pe toate. Pe bune, timpul e singurul pe care nu îl poţi lungi. Oricât ai trage de el.
Dacă cumva ştiţi cum se poate întinde, el, timpul, vă rog din suflet să îmi spuneţi şi mie! Că tare mare nevoie aş avea de el!

În altă ordine de idei, am făcut rusă la şcoală, cum de multe ori în articolele mele m-am lăudat. Aşa că atunci când nu am găsit traducerea cuvântului "geeks" pe Google Translate am pus mâna (intrigat, desigur) pe telefonul roşu şi am vorbit cu omologul meu american. Care mi-a dat şi lămuririle necesare:
- Aha, tu eşti Radu! Cuvântul ăla te interesează? Nu-l ştiu, dar îl pun pe consilierul meu să caute şi revin în cinci minute. Ok?
Nu am mai apucat să spun nimic că s-a închis. După vreo jumătate de oră, revine şi spune:
- Bă Radu, sunt sigur că nu o să mă crezi, dar nici măcar eu habar nu aveam ce înseamnă! Aşa că au durat puţin cercetările! L-am prins pe unul cu ochelari, care avea la el, culmea, în parc, o mulţime de gadgeturi din alea cu care copiii noştri se joacă de parcă s-ar fi născut cu ele direct în mână. A luat-o razna tineretul ăsta! Mai ales la interogatoriu!
- Sunt de acord cu tine, dar îmi spui  şi mie ce înseamnă?
- Îl pun pe consilier să îţi trimită un mail pe conexiunea aia secretizată!

Deschid mail-ul şi ce văd:
"Cuvântul geek este un termen de jargon, care se referă la o persoană neobişnuită sau ciudată, în special una care pare să fie obsedată de unul sau mai multe lucruri incluzând cele legate de intelectualitate, electronică, jocuri, etc..."
Sursă Wikipedia! Brusc, îmi dau seama că este din ce în ce mai greu să faci muncă sub acoperire (de ploaie, de nevoi)!

Sincer, de ce să ezitaţi? Puneţi click-ul şi testaţi! Fără să mai amânaţi! La " nJoy The Order Of Geeks " aplicaţi! 

16 comentarii :

  1. aproape ca m-ai convins sa ma inscriu si eu... ma opreste doar timpul de testare mic oferit, (ma forteaza sa imi reprogarmez timpul liber).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Ai înţeles greşit! Eu încă nu m-am înscris, promovez doar faptul că este una din puţinele campanii unde poţi testa un produs înainte de a scrie despre el. Pe gratis! :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Păcat,ca ţi s-a terminat răbdarea! :)
      Oricum este bine că transmiţi altora!

      Ștergere
  3. Intru si eu acu sa vad detaliile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi n-ai spus că nu mai vezi nici cu ochelari nici fără?

      Ștergere
  4. Imi place sa testez numai daca pot sa si cumpar. Mi-a placut povestioara. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În mod sigur poţi şi cumpăra. Mă bucur că îţi place!

      Ștergere
  5. americanii astia "e" depasiti de tehnica... numai la noi poti testa chestii atat de avansate. intreaba data viitoare un elev de generala, ca sigur stie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Sunt sigur că ştie! Dar ar trebui să îmi explice şi într-o română cât de cât bine vorbită ca să pot înţelege. Aici cred că e mult mai greu. Aşa că vreau să pricep pe graiul meu, în ritmul pe care îl aleg eu, pentru că altfel voi tasta greşit mereu! Am dreptate?

      Ștergere
  6. I-am aratat baiatului meu regulamentul acestei campanii. Ideea i-a placut, insa...

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. Păi mai este timp. Dacă tot ţi-ai tras sufletul după maraton!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !