miercuri, 22 aprilie 2015

INSULE DIN GRECIA

Unde aş vrea să plec în vacanţă.

Desigur, undeva în marea Ionică...
Vă spun imediat de ce. Am hotărât că am nevoie de o vacanţă de la blog. Două săptămâni nu vreau să citesc, nu vreau să scriu nimic, nimic. Drăcuşorul de pe umărul meu îmi şopteşte la ureche, ca să nu audă lumea:
- Asta s-ar putea întâmpla, undeva, doar prin visele tale! Chiar crezi că nu îţi vei lua cu tine laptopul, tableta şi telefonul? Pe cine crezi că păcăleşti?

Mă trezesc buimac şi îmi dau seama că este ceva dreptate în ceea ce îmi spunea în vis. Asta pentru că sună alarma de la telefon şi sunt chiar gata împachetate pentru transferul la aeroport. Puse deasupra celorlalte, ca să nu risc să ratez cumva, din grabă, nu de altceva, unul din iubitele mele accesorii.
Evident, puse acolo doar pentru "Dacă trebuie? Şi am nevoie?", căci plec în vacanţă şi sunt hotărât să nu le deschid. Decât dacă e neapărat necesar! Sper că mint convingător! Şi că mă credeţi!

La recomandarea unor prieteni plec. Mi-au făcut şi rezervarea din timp.


Aşa că nu prea pot refuza! În Grecia la alegerecică! Pentru prietenii mei poate. Dar ne ştim de mult şi nu cred că m-ar trimte undeva unde ei nu s-ar simţi bine!
Unde anume? Spre Lefkada. Destinaţie care nu poate decât să mă bucure. Din mai multe motive! Primul ar fi că am auzit că poţi trece printr-un tunel submarin de pe continent pe insulă:

Sursă imagine
Ceea ce m-a bucurat mai mult decât v-aţi putea închipui. Am mai trecut eu pe sub Canalul Mânecii, dar senzaţiile pot fi complet diferite! În plus datul prin tunel costă numai trei euro. Aşa-i că nu ştiaţi? Şi că vă bucuraţi că aflaţi?
Citesc că pot găsi şi plaje sălbatice (ehe ce frumos era pe vremuri şi în România). Astea îmi plac cel mai mult. O luxuriantă natură şi distracţie prin oportunităţi nenumărate. Plajele cele mai cunoscute sunt în număr de 12. Sper să pot încerca să mai descopăr câteva! Deşi la o lungime de 35 de km şi la o lăţime de 15 nu prea cred că mă voi putea prezenta cu ceva noutăţi.
Taverne, mâncare  bună, sănătoasă, mediteraneană, aţi ghicit, cu specific grecesc. Nu are cum să fie ceva rău. În plus mi se spune că ospitalitatea locală este vestită. Pentru turişti din toată lumea. Ce ai mai putea dori?
Mi se recomandă să îmi iau de acasă nişte încălţări cu care pot intra în apă astfel încât să nu ne rănim reciproc, eu şi aricii de mare.
Porturile de pe insulă dau un farmec aparte zonei, mi se spune că neapărat trebuie să arunc măcar o privire! Cum îmi plac porturile mici cu siguranţă că voi trage cu ochiul mai mult. Prietenii au spus că partea vestică a insulei are peisaje care te lasă mut, în sensul că sunt sălbatice. Cu stânci înalte ce se unesc cu marea de o culoare aproape ireală. Vă mai aduceţi aminte de filmul ăla "Laguna albastră"? Exact aşa mi-a fost descris locul. Şi chiar aşa pare după poze:

Vassiliki

Deşi aveam alte planuri şi contactasem o altă agenţie de turism, le voi face pe plac (dacă-i ordin cu plăcere!) Si voi încerca o insulă, pe care spre ruşinea mea trebuie să recunosc că  încă nu am mai fost! Deşi nu e prea departe!
Când mă întorc sper că voi veni cu poze şi impresii dacă nu-mi voi pierde gadgeturile pe drum!
Voi ce părere aveţi?





8 comentarii :

  1. Ce prieteni! Nu imi recomanzi si mie prietenii tai?!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La cât de pretenţioasă te ştiu nu cred că am curajul! :)

      Ștergere
  2. nu te pregatise-si pentru Grecia si acu 1-2 luni (ceva vreme) in urma?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Data trecută n-am făcut eu bagajele aşa că n-am simţit când am plecat! :)

      Ștergere
  3. Am cautat pe net acum. In Jamaica si Nanuya Levu, o insula privata din Fiji, s-a filmat "Laguna albastra".
    Deci tot in Grecia e mai sigura vacanta. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Ştiam că nu acolo au fost filmările. Vorbeam despre culoarea mării! :)
      E mai aproape! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !