duminică, 19 aprilie 2015

ÎL SUN IERI PE VECHIUL MEU AMIC

Cel din Bucureşti.

În primul rând pentru că a fost ziua lui. Să-i fac o urare cuprinzătoare. Al doilea motiv era...
Trebuie să recunosc, un pic mai egoist. Doream să mă asigur că pune deoparte, adică la învechit, sticla de vin pe care trebuia să o bem împreună. Mă aşteptam să-l aud vesel şi fericit. Dar nu a fost să fie aşa. Îmi răspunde că i s-a buşit televizorul şi că pentru că a băut deja o bere nu mai poate să plece cu maşina, acolo unde ştie el. Unde cică există o gamă variată de televizoare, pe toate gusturile şi portofelele! Furios la culme că nu îşi putea urmări meciul lui preferat, mă ameninţă că o să-mi bea, aşa în ciudă, sticla de vin dosită special pentru mine. Este cazul să trec la măsuri urgente (trebuie să vă spun că el şi internetul sunt ca şi două paralele). Îl întreb cum se numeşte magazinul ăla unde ar fi dorit să ajungă. Îmi spune pe litere, că are accent, Dwyn. Adică ăsta:


Îmi mai spune că se află undeva prin Cotroceni, pe lângă Academia Militară, adică la vreo 10 minute de mers cu maşina, că dacă n-ar fi băut nenorocita aia de bere (mda, acum e nenorocită) ar fi plecat imediat să îşi ia unul nou. Îmi alcătuiesc rapid un plan de salvare de la distanţă. Întâi întreb dacă are ceva bănuţi la el. Îmi spune că nu şi-a cheltuit încă tot salariul. Aşa că recurg la o stratagemă. Îi spun că mă mai apelează cineva şi revin imediat. Nu înainte de a-l întreba ce îşi doreşte. Îmi spune, aşa cum mă aşteptam, că vrea un tv led, cică ăla i se potriveşte cel mai bine.

Deschid laptopul şi caut magazinul. Îmi face o reală plăcere să aflu că pentru Bucureşti livrarea se face în aceeaşi zi cu curieri proprii. Având în vedere distanţa nu cred că poate să dureze mai mult de jumătate de oră. Hai treacă de la mine, maxim o oră. Aşa că îi fac rapid comanda cu plata ramburs la livrare şi verificarea coletului. În plus un gând ghiduş îmi trece prin minte, Ce ar fi să încerc să-l împrietenesc cu tehnologia? Aşa că mai adaug la colet o tabletă. Una mai ieftinuţă, că nu e expert (adică trebuie să înveţe) şi în plus o plătesc eu, cu un OP prin Internet Banking, am aflat că se poate.

Sincer din ce am văzut despre acest magazin, atât fizic cât şi online, pot să spun că este promiţător. Aşa cum v-am obişnuit voi fi onest. Acest articol este o ficţiune care participă la concursul #blogSpring. Dar abia aştept să pot colabora cu ei! Sincer! Au totuşi peste zece ani în spate! Iar preţurile nu sunt deloc umflate!



9 comentarii :

  1. De tv nu am nevoie, dar o tableta mi-ar prinde bine. Dar una performanta! Asa ca o sa intru si eu:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Lumea cumpara smartphone-uri in special. Dar o tableta e mai buna decat o pastila uneori. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) După caz, Cristi! Doar după caz! :)

      Ștergere
    2. De ce sa nu le combini, exista deja si phonetab-uri, adica tablete de 7" cu functie de telefon ... asa ai ambele si faci omu' fericit.

      Ștergere
    3. Le combini, dar nu ai timp de toate: tableta, laptop, computer, telefon, TV. Mai faci si altceva, ca a venit primavara si e frumos afara. :)))))

      Ștergere
    4. Emod, pe aia tocmai ce a pierdut-o fiul meu! :(

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !