sâmbătă, 18 aprilie 2015

DACĂ SUNTEŢI BLOGGERI MOTIVAŢI

Dumnezeu v-ar bate dacă nu intraţi

Nu de alta, doar ca să câştigaţi...
Experienţă dar şi bani. Căci indiferent ce spune lumea, folosesc şi ăia. Măcar aşa, pentru un pic din plata întreţinerii! De fericire vorbim în alt articol. Vă promit! 
Păi ca să nu o lungim prea mult sau foarte mult, în funcţie de preferinţele voastre în materie de comunicare, să spunem pe şleau despre ce e vorba!
QuickMobile în Profitshare! Era de aşteptat,  nu este de mirare! Nu avea cum să mai stea în umbră sau ascuns (asta dacă o fi fost vreodată). Pentru cei care au câteva principii pe care le şi respectă. Din fericire pentru vechii dar mai ales noii bloggeri, se deschid o mulţime de oportunităţi! Să nu mă pârâţi că v-am spus! De exemplu şi acum citez exact de la ei:
"Portofoliul QuickMobile include peste 6.000 de produse disponibile online de la circa 200 de branduri internaționale premium".  Nu sună chiar rău şi nu prea cred că mă înşel eu! În sensul că plaja de produse şi mărci vă permite să vă desfăşuraţi în voie! Căci, să fim serioşi, fiecare are micile lui plăceri vinovate!

Sau dacă trecem la un alt nivel, cel cu recompensele pentru munca depusă, politica de premiere este extrem de transparentă şi simplă, pe înţelesul oricui. Haideţi să vă şi o arăt:

“ QuickMobile oferă comisioane ce depăşesc media oferită de advertiserii IT&C din rețelele de marketing afiliat, respectiv 3% pentru Telefoane și Tablete, 10% pentru produsele din categoria Gadgets, 20% pentru articolele din categoria Accesorii, 20% pentru produsele din categoria Branduri de Lux. “
Vă rog eu să nu îi credeţi pe cuvânt, ci doar să verificaţi atent fiecare informaţie, aşa cum şi eu am făcut timp de mai multe zile. Iar după ce vă convingeţi, dacă vă dă inima ghes, nu vă rămâne decât să vă afiliaţi! Şi dacă vă faceţi treaba, să câştigaţi! Doar de voi depinde ca să aflaţi! Dacă meritaţi! Dar ar fi păcat să nu-ncercaţi!


Înainte de final nu mă lasă inima să nu vă spun de câteva "mici premii" pentru cei ce se afiliază la timp! Le-aş fi vrut pe toate pentru mine (trebuie să recunosc)!
Vă doresc multa baftă şi înţelepciune ca să puteţi folosi cu spor această opţiune! 


15 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. Pardon, peste 6000! Ai de unde alege. :)

      Ștergere
    2. :) Păi da! Că eu promovez doar ce îmi place sau ce folosesc! Aşa că din 6000 s-or găsi măcar câteva să îndeplinească criteriile!

      Ștergere
  2. Da, sunt diversificati, au multe produse. E bine de stiut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am mai comandat de la QuickMobile si a fost ok!

    RăspundețiȘtergere
  4. QuickMobile ar fi ok, mie insa-mi lipseste motivarea :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Motivare? Sunt sigur că ar fi locul potrivit pentru a găsi aşa ceva! Şi nu trebuie să mă crezi, poţi încerca! :)

      Ștergere
  5. Am atat de multe proiecte incepute sau doar planuite, ca nu stiu de unde as mai putea gasi putin timp si pentru afiliere. Dar am retinut ideea... ;)

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !