duminică, 5 aprilie 2015

CA LA METEO!

Şi nu mă refer la melodie

Ci chiar la rubrica meteo de la ştirile de dimineaţă, unde cine altul decât Busu', mă păcăleşte constant în fiecare zi!
Este adevărat, tot la el mă uit, dintr-o umbră de simpatie, măcar că am fost vecini, undeva în sectorul 6, în Bucureşti. Dar cu previziunea pentru azi a cam sărit calul! A spus că în cel mai rău caz o să adie o briză uşoară ca un parfum de primăvară peste mare. N-a fost deloc aşa, vă povestesc imediat! 

Cu undiţa şi momeala pregătite de cu seară, deh am crezut că-i om serios, sperând că luna aia roşie i-a căpiat un pic pe peşti, cât să sară fix în undiţă, păşesc atent pe treptele de pe faleză, cele care dau în portul Tomis. Din două motive. Primul este că vreo trei rafale de vânt erau să mă bage în vegetaţia de pe lângă, dar îmi spun că n-am stat să văd ştirile până la capăt şi oricum ajunsesem pe nisip. Al doilea ar fi că mă uitam atent după eventuali controlori, nu de alta dar pe la jumătatea scărilor mi-am adus aminte că am uitat să îmi reînnoiesc permisul de pescuit. 
Cu vântul care bătea, undiţa se ducea oriunde dorea. Aşa că vă arăt captura mea. Aşa modestă cum e ea!


N-am rezistat mai mult de juma de oră mai ales că vântul ăla duşmănos mi-a smuls şapca  şi mi-a aruncat-o în mare. Păcat, ţineam la ea.
Şi nici nu mai fumez. Oare pe cine păcălesc? De parcă aş fi putut aprinde una!
Aşa că m-am ales cu câţiva guvizi dolofani, pe cei mici i-a mâncat pisica blocului!
Voi ce aţi făcut azi?


4 comentarii :

  1. Noi am intrat in supermarket, am umblat printre rafturi vreo 15 minute, am cumparat peste si am plecat.
    Duminica la ora 12 e cel mai bine la cumparaturi. Romanii se inghesuie vineri si sambata inainte de sarbatori. Asa sunt antrenati.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am şi eu prin familie nişte pescari pasionaţi. Eu am dat la peşte ultima dată acum vreo 7-8 ani pe Bistra, în Banat. A fost amuzant!

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !