joi, 26 martie 2015

MAI FACTUREAZĂ CINEVA ÎN WORD SAU EXCEL?

Nici nu credeam!

Mai ales acum când există Contazen.
Cu posibilităţi care îţi ridică satisfacţia până la nori. Sau până la "cloud", cum le spune mai nou acum. Bănuiesc că toţi ştiţi despre ce e vorba că nu bântuiţi internetul degeaba.


Off  Doamne, mi-a scăpat chestia aia cu bântuitul, am vrut să spun că munciţi cu sârg, fără o clipă de odihnă pentru conexiunea aia 4G pe care o aveţi. Aşa şi trebuie, să o testăm, să vedem dacă există limite!
Pentru că în ultimul timp, bănuiesc că aţi observat cu toţii, nu mai suntem legaţi de biroul firmei, de toanele şi hachiţele unui şef mai coleric sau mai ştiu eu ce. Munca, cel puţin cea care implică un dispozitiv inteligent, a devenit extrem de mobilă. Şi cu zi ce trece, mai securizată.
Recunosc, am avut o mică firmă cu ani în urmă şi eu emiteam facturile. Aşa că nu sunt chiar străin de domeniu. Şi că am aruncat o mică privire pe site-ul lor, chiar m-am jucat un pic. Ce pot să spun că am văzut? Iată:
- În afară de faptul că salvăm copacii (tone de hârtie) sau că nu trebuie să suplimentăm memoriile calculatorului o dată pe lună, reducem considerabil riscul de a pierde informaţii. Le putem păstra pe "cloud" criptate, dacă facem un back-up zilnic într-o bază de date securizată.
- Dacă ai o echipă mai numeroasă poţi oferi acces parţial, personalizat sau total fiecărui membru. Istoricul acţiunilor poate fi urmărit, documentele se centralizează rapid. Iar pentru asta nu trebuie decât să te înregistrezi. Nu te obligă nimeni să o faci! Dar în acest caz expresia "să tragi cu ochiul", nu va avea decât conotaţii pozitive. Garantez.


Ce să îţi mai spun? În domeniul acesta (contabilitate) nimeni nu este perfect. Dar merită testat! În mod sigur asta nu poate fi o greşeală. Şi până la urmă dacă nu vezi despre ce e vorba, cum poţi alege???

Imaginile aparţin în totalitate site-ului https://www.contazen.ro/


20 de comentarii :

  1. Stai ca nu inteleg motto-ul, "factureaza gratuit oricand si oriunde" ; pai nu asa facturam si acum, indiferent ce program de contabilitate folosim? Iar apoi daca intru la inregistrare, ca si firma nici nu se pune problema sa nu iei nelimitat ... si atunci unde e gratuitatea? .... ceva imi scapa ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi norii (cloud) sunt gratuiţi şi cam peste tot... :)

      Ștergere
  2. Pentru mine, astea-s limbi foarte straine,
    Dar daca voi fi zen,
    O sa-nvat si Contazen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu trebuie să-nveţi nimic
      E de-ajuns să dai un click!

      Ștergere
  3. E adevarat ca te ajuta foarte mult un program de contabilitate bun. Mai ales in ziua de azi!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noutatea cu care vine se referă la dispozitivele mobile! În ziua de azi. Să trăim până mâine şi o să vedem ce-o fi!

      Ștergere
  4. Interesanta noutatea in ceea ce priveste dispozitivele mobile!

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca in acest fel putem salva chiar si un singur copac, nu pot decat sa salut acest program de facturare si sa sper ca il vor folosi tot mai multi. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După cum am scris, m-am jucat un pic pe el. Acest program de facturare este intuitiv şi foarte uşor de folosit.

      Ștergere
  6. Mă voi juca şi eu un pic cu acest program, m-ai făcut curios.

    RăspundețiȘtergere
  7. Salvezi un copac, folosind Contazen? Moă bag şi eu!
    Dar acum vin cu "cerşitul". Vrei să ne ajuţi, pe noi, membrii beneficiari ai Asociaţiei pentru solidaritate şi empatie Claudia Safta, să promovăm Maratonul International Cluj, voluntar?
    http://maraton-cluj.ro/
    Aceasta este adresa site-ului oficial, unde se pot afla toate detaliile.
    Mulţumesc în numele celor 50 de bolnavi cronici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur! Îţi public oricând un guest post!

      Ștergere
    2. Aveţi mulţumirile a 50 de suflete! poate vom reuşi să adunăm, puţin câte puţin, fondurile necesare pentru cei care vor face transplant anul acesta. Spor în toate!

      Ștergere
    3. Plăcerea este de partea mea. Aştept doar articolul!

      Ștergere
  8. O varinta buna pentru cei care au nevoie. Multumim pentru informatii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare plăcere! Ar fi bine ca fiecare dintre noi să ştie un pic de contabilitate!

      Ștergere
  9. M-ai facut curioasa sa intru, sa vad despre ce este vorba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poţi recomanda firmei la care lucrezi despre acest program de contabilitate!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !