marți, 31 martie 2015

BUTONI DE CĂMAŞĂ PENTRU BĂRBAŢI...

V-aţi fi dorit să-i fi primit vreodată drept cadou?

Dacă nu s-a întâmplat, mare lucru aţi pierdut, domnilor. Eu am primit şi vă voi povesti cum mi-am adus aminte de ei, chiar dacă nu i-am folosit de ceva timp.
Aveam 17-18 ani şi ajutam un vecin în vârstă cu umplutul sifoanelor (cele cu recipientul din sticlă acoperite cu plasă), cu laptele, cu pâinea şi altele. Mereu încerca să îmi dea câte ceva, dar refuzam pentru că îmi doream doar să-l ajut. Ca să fiu sincer, de mic copil şi până acum, am crezut cu tărie că există o zână bună, care mă ţinea de mână, în drum către o faptă bună.
La un moment dat a plecat către altă lume. Fiica, venită din celălalt capăt al ţării, mi-a adus o cutiuţă din catifea neagră, închisă şi mi-a spus:
- Radu, tata a vrut, orice o fi înăuntru, să îţi revină ţie. I-am respectat dorinţa şi nu am deschis-o! Şi nici nu vreau să ştiu ce se află în ea.

Am primit-o cu o strângere de inimă. Mereu avea o vorbă bună sau un sfat pentru mine. Am deschis-o cam după o săptămână. Iar înăuntru am găsit butonii de cămaşă pentru bărbaţi, cei menţionaţi în titlu.


Ştiu, poza nu este foarte clară, dar am o scuză, cum am mai scris. Mi-am scăpat anticul Nokia de la etajul zece. E de mirare că a supravieţuit.
Intarsiile sunt din onix negru, iar metalul din care sunt confecţionaţi este... Off, mai bine tac, că nu am seif!
I-am păstrat cu grijă mai mult de 30 de ani, timp în care i-am purtat o singură dată la nunta fratelui meu.

Acum începe povestea oarecum hazlie. Era propria aniversare. Drept cadou, am primit cu o zi înainte, o cămaşă neagră de mătase. Pe care jumătatea mea a insistat să o probez,  ca să îşi poată da cu părerea dacă o să fiu prezentabil la petrecerea de a doua zi. Şi evident ca să o laud şi să o îmbrăţişez. Ceea ce nu s-a întâmplat imediat deoarece i-am spus:
- Iubito! Cadoul este foarte frumos dar incomplet!
- Cum aşa? 
Mă întreabă cu un aer foarte misterios. Încerc să nu mă bâlbâi şi răspund:
- Păi lipseşte ceva. Uită-te şi tu, nu am nasture la mânecă. O asemenea cămaşă se asortează doar cu nişte butoni eleganţi. Doar nu vrei să mă fac de râs acolo!

În acel moment se aude interfonul şi ea se repede să răspundă. Un pic bănuitor întreb:
- Cine a fost?
- Curierul, dragule. Urcă acum.
Întradevăr se aude soneria, răspunde şi se întoarce cu un pacheţel mic şi cu un zâmbet insinuant pe faţă.
- Au venit şi nasturii lipsă de la manşetă! 


Îmi deschide pacheţelul şi văd cu uimire aceşti butoni bărbăteşti! Acum chiar că o îmbrăţişez (şi nu numai). 
După ce terminăm cu îmbrăţişarea întreb:
- Iubito, unde i-ai găsit aşa de repede?
- Cu laptopul tău, răspunde ea somnoroasă... De la:




După care mă mai îmbrăţişează încă o dată. Doamne, ce mai fac butonii ăştia!

Ce a fost la petrecere voi scrie în alt articol!
Vreau să vă spun doar că găsiţi şi butoni pentru cămaşă de mire sau chiar butoni pentru cămăşi de femei!
Spor la eleganţă!

10 comentarii :

  1. Intotdeauna mi s-a parut eleganta camasa cu butoni.
    Nu m-as fi gandit ca se poarta si la camasile de dama!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Păi nu se spune că acum există egalitate chiar şi în eleganţă? :P

      Ștergere
  2. Asa cred si eu, ca butonii la camasa dau stil unui barbat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. subscriu si eu ca dau stil barbatului; desi nu am purtat niciodata camasi cu buton, insa i-am admirat pe cele ale tatalui meu inca de mic copil ...

      Ștergere
    2. :) Nu sunt de folosit uzual, dar îmi plac mult chiar de ar fi doar pentru colecţie! Mai am doar trei cămaşi de butoni!

      Ștergere
  3. Butonii, Mercedesul, toate detaliile conteaza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Mai ales că doamnele din "ziua de azi" au ochiul format şi orientat către detalii fine!

      Ștergere
  4. Am vazut butonii aia in sertar! Nu stiam ca porti asa ceva :D , dar ma bucur pt. ca-mi place s-am un tata imbracat elegant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Mulţumesc de aprecieri! Se scrie "să am". :)
      Doar de data asta trec cu vederea!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !