joi, 5 februarie 2015

VIZITĂ DE LUCRU

Da, mai fac şi aşa ceva

Chiar zilele trecute.

Ajung eu la locaţie, o vilă măricică de pe malul lacului Siutghiol şi sun la interfon plin de speranţe. Că de data asta o să iasă. Ceea ce vreau eu să îi propun. Dar asta este altă discuţie, despre care nu o să vorbesc acum. 
Spun cine sunt, de ce am venit şi după un minut sau două vine cineva să mă ia de la poartă. Îmi spune: 
- Domnul X se scuză că vă primeşte aşa, dar pentru dânsul timpul este foarte preţios. Aşa că aveţi fix cinsprezece minute la dispoziţie. 
Sunt introdus într-o încăpere măricică, cam cât apartamentul în care locuiesc, perfect dotată, aşa cum am văzut eu prin filme că arată sălile de fitness. Arunc o privire scurtă în jur şi observ două lucruri.

Primul ar fi că toate dotările (majoritatea) erau marca Kettler. Aici fac o mică paranteză. Cu câţiva ani în urmă, o cunoştinţă a vrut să îşi facă ceva asemănător. Şi m-a rugat pe mine să mă interesez despre ce este mai bun pe piaţă. Aşa am aflat că marca mai sus pomenită este numărul unu în echipamente fitness pentru acasă dar şi că este brandul lider în aceste echipamente, dar nu numai. În plus: "Ca o recunoaştere a inovaţiei şi proiectarii, KETTLER a fost premiat in ultimii trei ani, cu prestigiosul titlu: "Marca cea mai inovatoare al anului", in cadrul concursului Plus X Awards, concurenţa cea mai mare din Europa pentru tehnologie, sport şi stilul de viaţă de excelenţă. Kettler a concurat cu firme precum BMW si Samsung." Gata, am încheiat paranteza.

Al doilea ar fi că persoana cu care aveam întâlnire "muncea" din greu pe o bandă de alergat. Mi-a făcut semn vesel din mână, m-a poftit să iau loc şi mi s-a adresat:
- Scuză-mă că trebuie să te primesc aşa, dar acesta este singurul meu timp liber. În parc nu pot alerga, am prea mulţi cunoscuţi, în plus la câte noxe sunt în acest oraş... Mai bine spune-mi de ce ai venit.


Pot sa jur că era chiar asta


Cum discuţia noastră chiar nu are nici o legătură cu subiectul acestui articol o să sar peste ea. Important este că nu a ieşit rău deloc.
Mda, mi-a dat de înţeles că timpul alocat s-a cam terminat, dar nu m-am putut abţine, după ce am rotit o privire admirativă să nu întreb:
- A deschis Kettler ceva în Constanţa?
- Aaa, nu, le-am luat online de pe JUSTFit dacă ţin bine minte. Oricum, cere-i toate amănuntele persoanei care te va însoţi la poartă, el s-a ocupat de comandă.



Aaa, să nu vă închipuiţi cine ştie ce. Doream să-mi iau şi eu nişte gantere, o minge de fitness, eventual şi o coardă de viteză. Omul a fost foarte amabil şi mi-a spus că transportul este gratuit, instalarea o fac ei şi că produsele au o garanţie de doi ani. Acum dacă am aflat, am zis să spun la toată lumea, că mai mult ca sigur sunt şi persoane interesate.

Ajuns acasă am aruncat şi eu o scurtă privire de vreo oră pe site şi am constatat că practic găseşti tot ce ai nevoie în domeniu. Merită să fiţi curioşi.

Imaginile aparţin site-ului www.justfit.ro .

20 de comentarii :

  1. ce mi-as dori sa imi gasesc si eu timp pentru ceva sport, caci sunt ca o leguma acum, doar vegetez...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Păi culesul de ciuperci prin pădure nu este tot un fel de sport?

      Ștergere
    2. primavara este inca departe, iar eu nu sunt fanaticul care umbla cu cizme prin noroi "pan'la gat" doar de dragul padurii

      Ștergere
    3. :) Atunci sigur găseşti ceva util pe site. :)

      Ștergere
  2. Am vorbit cu vecinii de la bloc să amenajăm la subsol o sală de fitness. Vom avea nevoie de câteva echipamente . Sper să ne iasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Importantă este ventilaţia! :) Că restul sunt la îndemână! :)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. :) Păi e simplu. Fă un blog, scrie (la cât de frumos vorbeai la telefon nu cred că nu ai putea scrie) şi peste trei luni poţi începe să speri, încet, încet! :)
      Din partea mea ai tot sprijinul!

      Ștergere
  4. Bune aparate! Eu cand vreau sa fac miscare ma duc pana la piata de 2 ori pe zi, e la 2 statii de mine.
    Sau plimb catelul vecinilor dimineata si seara si ies 4 curse pe zi astfel. :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. ...atatea minuni ajutatoare fitnessului ascund prin casă şi mult mi-as dori un loc sa le pot expune, dar cum nu sunt constantă, le scot cand am nevoie, dar tot la sală ajung pentru ceva serios. Produsele astea, in schimb, STIU că sunt minunate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Ştiu desigur şi eu. Dar...
      Trebuie să mă mulţumesc cu mersul pe jos şi alergatul pe plajă. ;)

      Ștergere
  6. Am și eu ceva asemănător, îmi mai trebuie însă și timpul necesar. Văd că te pricepi la toate. Niște timp, nu știi unde se găsește?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aş vrea eu să le ştiu pe toate.:)
      Mai redu din somn, eu aşa câştig timp. ;)

      Ștergere
  7. wow, sunt excelente sa le ai in casa, mai ales daca nu ai timp de mers la sala!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Deocamdată banda mea de alergat este aleea din parc. Dar... sper că într-o bună zi se va muta la mine acasă!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !