marți, 3 februarie 2015

E LINIŞTE ÎN DORMITOR

Mult prea linişte

După gustul meu...
Oare a îmbătrânit? Vorbesc de partenera mea de viaţă! Eu sigur, dar chiar sigur, nu. Vorbesc de sufletul meu care chiar a rămas ca la douăzeci de ani. Şi nu vă faceţi iluzii că tot n-am ajuns să strâng bani. Destui, desigur la asta mă refeream!
Sau poate s-a plictisit! Nu, nu de mine (acum să fim serioşi, cine poate să se plictisească de o astfel de persoană). La ambient mă refeream. Dar ce oare ar fi de schimbat, mă întreb eu nedumerit. Patul l-am schimbat de curând, salteaua nu are nici o lună, covorul e de la maică-sa, dulapul şi comodele de la taică-su, jaluzelele le-am schimbat ieri.
Îmi plimb privirea mea (mioapă) de vultur prin cameră şi brusc mă luminez. Lenjerii de pat, desigur.
Că tot m-a acuzat că sunt conservator în domeniu. Şi că sorei ei i-am făcut de ziua ei cadou nu una ci două lenjerii. Că şi ei i-ar fi plăcut să aibă aşa ceva. Şi multe, multe astfel de mici răutăţi casnice.
Mă hotărăsc iute şi cum drumul bătătorit este cel mai rapid, ajung tot la vechii mei prieteni, cei cu cadoul pentru soră. Uimit văd că au din nou o promoţie 1+1 de Sfântul Valentin. Să nu mă spuneţi, ea nu ştie, i-am spus că le-am plătit pe amândouă. Deh, trebuie să pun şi eu câte un bănuţ deoparte pentru berea cu băieţii.
Şi văd aşa ceva:


Pentru asta chiar ar trebui să mă grăbesc, pentru că modelul ăsta nu poate rezista prea mult pe stoc, iar ziua aia a îndrăgostiţilor se apropie cu paşi un pic cam repezi. Văd că şi tulpinile trandafirilor sunt curăţate de spini.
Acum urmează să mă gândesc la a doua, că doar v-am spus că sunt la preţ de una. Dar asta o să rămână secret, vă las pe voi să ghiciţi pe care am ales-o! Dar mi-aş dori să îmi şi spuneţi!
Şi asta nu este tot. Oricine face o comandă în perioada 1 şi 12 februarie poate câştiga un pandativ din aur de paisprezece carate. Arată frumuşel în poză, merită să aruncaţi o privire. Eu am un sentiment că voi câştiga unul din cele trei din concurs pe care să îl pun în loc de spin sau poate în paharul de şampanie de pe noptieră.
Nu, nu, mai bine pun paharele pe măsuţa din colţ, că cine ştie ce se mai întâmplă-n noaptea aia!

24 de comentarii :

  1. Mie îmi place Pilota Alegria 001. Deşi e frumoasă şi cea cu trandafiri şi inimioare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar e frumoasa lenjeria cu trandafiri. Si se potriveste cu momentul!

    Dar cu paharele ce ai avut?! Faci jogging prin camera?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îţi place alegerea mea!
      Cât despre a doua întrebare, sigur vrei să răspund? ;)

      Ștergere
  3. Cea cu trandafirii si inimioarele din trandafiri merge de minune pentru aceasta luna, chiar si pentru urmatoare: Valentine`s Day, Dragobetel si Martisorul. Le imbini pe toate trei intr-un singura lenjerie de pat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Da, da Ai perfectă dreptate! Îmi place sugestia ta! ;)

      Ștergere
  4. Ai ales un mofel...siropos. E semn ca te pregatesti de Sf.Valentin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Sincer, nu văd pic de sirop.;)
      Dar nu toţi ne pregătim? :)

      Ștergere
  5. Foarte frumoasa lenjeria aleasa de tine si romantica in acelasi timp! perfecta pentru valentine's Day! Care ar fi a doua? Cred ca http://www.lenjeriipat-outlet.ro/www-lenjeriipat-outlet-ro/eshop/44-1-LICHIDARE-STOC-1-1-GRATIS/0/5/3788-Lenjerie-3D-5DJ40. E tot cu trandafiri rosii si incita la iubire si senzualitate ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Alea cu inimioare parca ar fi din desene animate! :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. vai, vai, poate sunt eu de moda veche, dar cand vad masinute, floricele, papusi, peisaje, inimioare ... pe lenjeria de pat, ma gandesc automat la manele si prost gust ... sau fiu doar eu asa?
    a uitat lumea de linia simpla dar de bun gust?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Sunt şi din cele simple, dar probabil nu ai căutat suficient! :)

      Ștergere
  8. sunt fantastice lenjeriile 3D si vorba nu stiu carei reclame, cand le pui pe pat, zici ca ai zugravit toata camera :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoase sunt lenjeriile 3D, am si eu sunt rezistente.

    RăspundețiȘtergere
  10. ..ştii ce cred eu? Că nu va sta mult lenjeria de pat asa cu inimioare şi trandafiri la vedere şi că vei căuta şi una cuminte, aşezată, numa bună de invelit inimi şi asa zburdalnice. Ador promoţia asta 1+1, dar ador modelele cuminţi. Brrr, alb negru am fost de cand mă stiu, noroc că voi scorpionii visati in culori. Stiu de acasă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Facultate anul 1. Materia "geometrie descriptivă" era considerată ca fiind cea mai grea. Eu trebuia doar să închid ochii şi visam tot păienjenişul ăla de linii în culori potrivite pentru funcţia pe care o aveau. :)
      Aşa că s-ar putea să ai dreptate!

      Ștergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eva Ioana, reclama se plăteşte! Cum nu am primit nici un bănuţ, nu te superi că îţi şterg comentariul. Am dreptate?

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !