sâmbătă, 7 februarie 2015

DE DEPARTE

Cel mai bun serial de desene animate.

Tom şi Jerry este. După părerea mea.
Mi-au încântat anii copilăriei, în alea douăzeci de minute, duminica, înainte de 1990. Mă uit cu plăcere şi acum. Şi nu cred că mă voi sătura vreodată. Deh, aşa sunt eu, cu suflet de copil.
Deşi ştiu că majoritatea celor care mă citesc adoră pisicile, cu riscul de a mi-i pune în cap pe toţi, declar senin că da, da, sunt şi voi rămâne fan Jerry.


Asta nu ca să le fac în ciudă (decât aşa, un pic). Pur şi simplu, aşa simt.

Culmea, am doi băieţi pe care îi desparte o diferenţă de vârstă de cinci ani. Cel mare îşi spune Tom iar cel mic îşi spune Jerry. Pe adresele de mail, pe FB şi când se mai alintă.
Când avem timp şi reuşim să ne întâlnim cu toţii, mă prefac cu disperare că m-am săturat să văd desenul lor animat. Bine, bine, rezist cam un minut la rugăminţile lor ipocrite, bănuiesc că deja m-au citit.
Aşa că "resemnat" mă aşez pe canapea între ei şi dau drumul la programul lor preferat.
Stau între ei din mai multe motive. În primul rând trebuie să-i potolesc să nu pună în practică tot ce văd pe acolo, să înceteze să îşi mai dea scatoalce reciproce (fie vorba între noi, cele mai multe mă ating) şi ca să nu-şi verse pungile de porumb, nu ştiu de care, în capul celuilalt. Tot eu ar trebui să fac curat.
Cel mai mult mă bucură că după aceea îi văd aşa:

SURSA
Iar apoi pot să mă uit în continuare liniştit, vorba vine!
Vouă, care serial de desene animate vă place cel mai mult?

Aşa, printre altele, recunosc cu capul plecat, că îmi plac şi "Cărţile junglei", "Madagascar" sau "Ice Age" printre multe altele!


21 de comentarii:

  1. Personal il prefer mai mult pe Donald:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Mda, ştiu că întotdeauna ţi-au plăcut păsările domestice, că sălbatice nu cred că ai văzut vreodată. :)

      Ștergere
    2. Te inseli. Cand am fost in Elvetia am avut ocazia asta.Spre deosebire de noi ei stiu sa-si protejeze natura!

      Ștergere
    3. :) La noi natura s-a protejat singură! :)

      Ștergere
  2. dupa cum stii, eu am trei baieti, asa ca sunt in tema cu multe dintre serialele de desene animate ale prezentului. Sunt fana tom si jerry dintotdeauna, dar acum am adaugat la preferate Printesa Sofia, Seriful Kelly, Clubul lui Mickey Mouse, Piratii din Tara de Nicaieri, Garfield (recunosc, noi suntem inca la Disney Channel :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Recunosc, sunt mai conservator! Deh, vârsta! :)

      Ștergere
    2. Aaa, să-ţi trăiască să te bucuri de ei. Poate ei îţi dăruiesc o nepoţică!

      Ștergere
  3. "Chip şi Dale", "Bambi", "Chilly Willy"... erau printre preferinţele mele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Da şi astea şi ăla cu ciocănitoarea şi "Aventuri din Epoca de Piatră". :)

      Ștergere
  4. TOM SI JERY, CIOCANITOAREA WOODY, AVENTURI IN EPOCA DE PIATRA, ASTEA DA DESENE, NU DESENELE DE ACUM.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În mare parte ai dreptate. Este vorba de desenele difuzate pe tv în mod obişnuit. Deşi, am văzut în ultimii ani şi câteva de excepţie.

      Ștergere
  5. Toata lumea e fan Tom si Jerry, eu prefer ceva nou si mai adaptat realitatilor de azi :) Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa şi bestia şi toate ecranizarile Disney mă fac fericită atunci cand le văd...

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai dreptate, cel mai bun serial de desene animate a fost și este Tom și Jerry. Succes! ☺

    RăspundețiȘtergere
  8. Si mie imi place Tom si Jerry, mai nou Garfield. Eu ma uit zilnic, cu fiul meu...Nici nu ma mai pot uita la altceva decat la desene.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;) G. mi-a plăcut mai mult în film. Dar aşa sunt eu, mai adult! ;)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !