duminică, 11 ianuarie 2015

ZÂMBETUL

Este una din cele mai frumoase expresii umane.

Mult mai importantă decât o carte de vizită sau un CV.
Şi care trebuie protejat şi întreţinut.

Acum trebuie să recunosc. Vizita la dentist nu este pe lista mea de plăceri ale vieţii. Aveam o frică aproape viscerală faţă de orice însemna intervenţie dentară.
Asta până de curând, când am fost în Bucureşti, la un vechi prieten. Pe care l-am însoţit la un cabinet stomatologic. Pe numele lui:


Nu a fost pentru o intervenţie complicată. Doar pentru un detartraj simplu. 
Când a ieşit era zâmbitor şi părea cu cel puţin zece ani mai tânăr. Deh, este fumător ca şi mine. La greu, deşi amândoi spunem că de mâine ne lăsăm. De cam aproximativ treizeci de ani. Amândoi.

Mai târziu, la o bere mi-a povestit că toată familia îşi tratează problemele acolo. Pentru că sunt profesionişti, au respect pentru pacienţi, se poate plăti şi în rate. Dar toate aceste detalii v-aş ruga să le citiţi de pe link-urile puse la dispoziţie. Unde puteţi să aflaţi toate amănuntele şi multe informaţii care vă pot ajuta. Mai ales dacă sunteţi din Bucureşti.

Ce pot eu să vă spun este că prietenul meu a vorbit în termeni elogioşi despre ei. Singurul meu regret este că nu au nimic deschis în Constanţa. Poate atunci mi-aş face şi eu un pic de curaj, măcar ca să îmi refac zâmbetul ofilit după atâţia ani de fumat intensiv.
Aşa cum spuneam şi la început, zâmbetul este important. Poate deschide porţi, poate deschide noi drumuri sau noi relaţii. Nu îl neglijaţi!

Ajung acasă la prietenul meu, evident împreună cu el, înarmat cu trei buchete de flori. Uşa se deschide şi zâmbetele celor trei fete ale lui (soţia şi cele două copile), efectiv luminează casa!

CrisSmile vă rog eu, veniţi şi în Constanţa!!!

Relatarea este reală şi s-a întâmplat acum o lună şi câteva zile. Spor la zâmbete vă doresc.

Are şi o continuare pe care o găsiţi la DIN NOU DESPRE CRISSMILE!

71 de comentarii :

  1. In Constanta este si dr. Resit Ayla. Zice lumea pe net ca este foarte priceput.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă interesez, desigur, dar gândul mi-a rămas la acel cabinet stomatologic. :)

      Ștergere
    2. Ma bucur prietene ca mai ai la ce sa mergi la dintar.

      Ștergere
    3. Nu te dezminţi cu comentariile! :) Şi da, mai am cu ce să mă duc la stomatolog! ;)

      Ștergere
  2. Pe vremuri era un calvar sa mergi la dentist. Acum e intradevar altceva. As zice ca te duci chiar de placere dar nu vreau sa exagerez:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La un cabinet stomatologic de plăcere??? Sper să-mi treacă tracul!

      Ștergere
    2. :) Dacă o spui aşa cu foc, ce-o să fac, o să te cred! ;)

      Ștergere
    3. Ce sa faci?! Sa te duci la dentist!!

      Ștergere
    4. :) Doar dacă e brunetă cu ochi albaştri şi cu 90, 60,90.
      Sau hai treacă de la mine, roşcată cu ochi verzi.
      De dentistă vorbeam. ;)

      Ștergere
    5. Nu ti-ai schimbat gusturile!;)

      Ștergere
  3. Zambetul si o dantura frumoasa lumineaza intradevar orice chip :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) La fel şi un detartraj bine făcut! Mai ales la cei 150 de ani ai mei! :)

      Ștergere
  4. M-as duce si eu la un astfel de cabinet stomatologic, daca ar veni si prin Vaslui. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am auzit că în primăvara asta vor veni la Constanţa. Ai timp să te pregăteşti sufleteşte pentru o bruneţă cu ochi albaştri. De dimensiuni nu ştiu că să îţi spun! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie să mă pregătesc de detartrajul periodic. Acum câteva luni am fost la ei, la Cris Smile şi a fost ok, mă voi duce şi data viitoare la acelaşi "zâmbet" de încredere!!!

      Ștergere
  6. Sper sa nu ajung degraba la dentist dar, in caz de necesitate, am sa profit de sfat. tu, insa, stii vorba - "daca Mahomed nu se duce la munte, se duce muntele la Mahomed" ... parca asa era. Curaj!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi lipseşte cu desăvârşire. Curajul, ca să mă duc la un cabinet stomatologic! Deh, traume din tinereţe! :)

      Ștergere
  7. Stiu ce spui cu zambatul...Eu am ajuns in faza in care nu mai tin sa-mi arat dintii si nu fiindca fumez. Am facut si eu un detartraj ca lumea si am vazut diferenta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Sigur ai avut parte de un cabinet stomatologic profesionist.

      Ștergere
  8. se poate plăti și în rate? aoleu, mamă, da' ce tarife au? :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi, cam da! 12 rate fără dobândă. Acum ce să spun, în Constanţa tarifele sunt un pic mai mari!

      Ștergere
  9. De ce a trebuit sa aduci vorba? Unora le e frica de clovni, altora de umbre ... mie m-i groaza de dentisti, chiar si gandul ma ingrozeste de a merge la dentist.
    Nu am dantura sanatoasa, dar de obicei rabd pana nu mai pot de durere si nici atunci nu ma duc la dentist de buna voie ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Nu eşti singurul căruia îi este frică să intre într-un cabinet stomatologic.

      Ștergere
  10. Cat e bine sa gasesti un cabinet dentar in care sa ai incredere si la care sa mergi zambind, chiar daca zambetul arata perfect numai la plecare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi da, că am văzut la prietenul meu cum a ieşit de la detartraj! :)

      Ștergere
  11. Ma tot invart pe aici incercand sa spun ceva: nu spun decat atât..sper sa fie util articolul tău multora, că de aia l-ai scris, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Întradevăr, poate fi util celor din Bucureşti care caută un stomatolog! :)

      Ștergere
  12. Cum s-a mai zis, azi e aproape o plăcere să mergi la dentist. Stomatologii mai tineri sunt așa de pricepuți, iar asta zice o mare fricoasă, care nu are deloc drag de dentiști. Recent mi s-a spart un dintre, voi merge să-l repar. Nu avem clinică CrisSmile aici, dar se găsesc variante.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Plăcere, plăcere dar tot mă ia cu frig când mă gîndesc la un cabinet stomatologic! :(

      Ștergere
  13. of cate nu stiu despre stomatologi, multumesc pentru informare

    RăspundețiȘtergere
  14. E foarte important sa avem grija de sanatatea dintilor nostri.Multumim pentru informatii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este. Un cabinet stomatologic bun chiar poate face minuni! :)

      Ștergere
  15. Asa e, zambetul e cartea noastra de vizita. Eu imi fac detartraj in fiecare an si nu am probleme cu dintii. Cred ca profilaxia e foarte importanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este cu condiţia să beneficiezi de serviciile unui cabinet stomatologic prietenos! :)

      Ștergere
  16. cabinet stomatologic prietenos.
    da o afacere de succes la cate carii se gasesc in piata. pune si plombe la asfalt?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eşti incorigibil! Sper că am scris corect. Data viitoare când te duci la dentist să-mi spui, ca să îl sun să pregătească ceva utilaje mai grele pentru plombele tale! ;)

      Ștergere
  17. Adevarul este ca omul fara dinti in gura sau cu dintii stricati face impresie proasta oriunde ar merge, oricat ar fi de destept sau frumos. Ideal ar fi sa avem cate un Cris Smile in fiecare oras. Poate asa am zambi mai des si mai din suflet. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Logic ar fi să se îndrepte către cel mai apropiat oraş mare. Adică Ploieştiul. Aşa că s-ar putea să te trezeşti cu Cris Smile la uşă! :)

      Ștergere
    2. Sa vina, sa vina! Ii astept cu bratele deschise! :)

      Ștergere
  18. Poate am norocul sa vina intai la Tg. Jiu!;)

    RăspundețiȘtergere
  19. Cei din urma pot fi cei dintai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) E o vorbă veche, dar la dentist, cred eu, mai bine îţi faci programare! ;)

      Ștergere
  20. In Mangalia am cunoscut un tanar profesionist la care mergeam cu drag, bine cu gingiile mele sensibile abia a doua zi puteam sa zambesc din tot sufletul pentru ca sangereaza la orice procedura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta nu e prea bine. Te-ai gândit să consulţi şi alt stomatolog?

      Ștergere
  21. Mereu mi-a fost teamă de stomatolog. Nu știu de ce, că doar nu am vreo experiență traumatizantă, dar întotdeauna am avut emoții înainte de a mă așeza pe scaunul ăla. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Crede-mă, nimic din ceea ce spui nu îmi este străin! :)

      Ștergere
  22. Nu cred sa imi treaca vreodata frica de stomatolog. Insa tu stii atat de frumos sa descrii lucrurile incat imi pare ca am sanse sa fiu convinsa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Mie îmi spui ce frică am şi acum să merg la stomatolog? ;)

      Ștergere
  23. stiu cum e sa ai mari emotii in fata unui dentist..e ca la cel mai important examen! din fericire, am reusit sa-mi inving temerile si sa-mi refac toata dantura (sa nu ajung in momentul in care nu mai aveam ce-i face)...si am reusit sa-i insuflu si fiului meu increderea de a merge la dentist de mic. Acum e totul ok la noi. Ce diferite sunt abordarile de acum fata de cele din vremea demult (sau nu prea!?!) apusa, cand noi eram mici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Brrr..., nu vreau deloc să-mi aduc aminte de vremurile de demult. Doar când îmi aduc aminte de zgomotul frezei, mă apucă frisoanele! :)

      Ștergere
  24. Adevarul este ca la Cris Smile, un detartraj este mai ieftin ca aici unde sunt sau chiar si ca in alte cabinete din orasul meu natal. Deci...go lume, go!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este şi în Constanţa cu detartrajul. Şi eu spun la fel!

      Ștergere
  25. Poate ar trebui sa te lasi si de fumat dupa un asemenea tratament, si asta ar ajuta la refacerea zambetului ofilit :)

    Eu nu prea sunt prietena cu stomatologii, insa pe cat posibil, am grija de dintii mei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) De fumat m-am lăsat de mai mult de o săptămână! Şi am prieteni stomatologi. Slavă Domnului, îi văd rar la câte o bere! :)

      Ștergere
    2. Asa la bere e altceva... :)

      La cat mai multe saptamani fara tigari!

      Ștergere
    3. Mda, aud multe bancuri din domeniu! Mulţumesc!

      Ștergere
  26. Mi-a placut urarea de final ;)
    Sper ca si intarziatii, ca mine, mai pot comenta. De altfel, vad aici comentarii de azi ceea ce imi da sperante ca mai pot ajuta.
    N-am teama de dentist, n-am avut niciodata. Mai rau e ca n-am suficiente resurse sa-mi fac si niste lucrari mai spectaculoase, ma refer la niste implanturi. Dar am grija de dantura mea, am avut intotdeauna. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Off, eu am teamă! Dar când l-am văzut pe prietenul meu ieşind zâmbind de la cei de la Cris Smile, mi-am spus în gând: Geronimo!!!

      Ștergere
  27. Si eu sunt in cautare de zambet...sau de zambete...Si m-am urnit si eu pe acest drum...Nu pot spune ca am facut-o placere, dar important e ca m-am urnit intr-un final...sau intr-un inceput?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zâmbet sau zâmbete poţi găsi mereu! Trebuie doar să te uiţi în jur.
      Dar al tău trebuie să fie cel mai frumos! :)

      Ștergere
  28. Trebuie sa ajung si eu la stomatolog dar nu stiu cand....

    RăspundețiȘtergere
  29. Am luat noua zile antibiotic din cauza celor doi dinti, e o durere cumplita.

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !