duminică, 18 ianuarie 2015

PENTRU CINE ESTE INTERESAT

Şi încă nu a aflat

Despre ce? Evident despre o nouă competiţie de boggeri...
Unde? Aici la Blog My Valentine, unde în altă parte. Aşa că dacă vă mănâncă tastele puteţi participa şi cel mai important puteţi câştiga. Ce? Premii (deloc de neglijat), experienţă, vocaţie sau puteţi să mă bateţi pe mine aşa cum mulţi s-au lăudat. Trebuie doar să intraţi în concurs. Nu pare foarte greu, am dreptate?

Pentru exemplificare, vă dau câteva detalii din regulament. Nu foarte multe, că trebuie să mai citiţi şi voi. Serios! Deci:
"Clasamentul concursului Blog My Valentine se realizeaza in functie de notele primite de la fiecare sponsor in parte. Fiecare sponsor va acorda note de la 1 la 10 fiecarui articol participant. Notele vor avea zecimale, astfel ca lupta va fi foarte stransa."
Aşa că vă puteţi testa forţele!
Apoi, puteţi participa doar la ce vă place:
"Bloggerii inscrisi in Campania Blog My Valentine pot alege la ce campanii participa (un blogger poate participa la o singura campanie, la doua sau la toate campaniile). Daca un blogger participa la o singura campanie, poate castiga oricare din premiile aferente acelei campanii"
Nu-i aşa că sună bine?
Iar cireaşa de pe tort vine de abia acum:
"Se vor acorda atat premii in cadrul fiecarei campanii individuale, cat si premii surpriza bloggerilor clasati pe primele 10 pozitii ale clasamentului campaniei Blog My Valentine."

Sper că v-am lămurit atât cât am putut eu de bine. Pentru detalii complete accesaţi pagina lor:

Blog My Valentine



4 comentarii :

  1. Deja se apropie Sf.Valentine?! Sa ma gandesc ce as vrea sa primesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. :) Să fie, deşi dacă e să fiu sincer îmi doresc un pic mai multă pentru mine! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !