vineri, 2 ianuarie 2015

PE 1 IANUARIE ERA SĂ MOR

De mai multe ori

Fără vrăjeală. Nu pot minţi în prag de an nou.
Prima dată pe la zece. De plictiseală. Toată lumea doarme, sforăie se culcuşeşte mai bine sub plăpumi. Eu umblu ca un huhurez prin casă. Pe net e linişte deplină. Spun inimii să se liniştească, chiar nimeni nu e de vină că n-am somn şi m-am trezit la ora şase după ce m-am culcat pe la patru jumate, trecute. Mă uit pe geam, doar câteva ciori şi vreo doi pescăruşi mă salută.

A doua oară pe la doişpe. De mai multă plictiseală. Netul parcă e oprit, la telefon primesc în cel mai bun caz un eject, toată lumea doarme, în continuare de parcă altă treabă nu are. Arunc o privire pe geam şi mă întreb dacă nu sunt singurul supravieţuitor al unui uriaş cataclism care s-ar fi petrecut în acea oră în care am dormit. Mă liniştesc câteva sforăituri profunde şi sonore. Prin capul meu trec tot felul de gânduri. Poate Putin ne-a trimis un nor cu gaz somnoros, ori poate or fi prietenii noştri din Irak sau Afganistan.
Mă hotărăsc să încerc din bunătăţile din frigider sau de pe masă, nu de alta dar să mă asigur că nu sunt compromise, căci se pare că sunt imun la valul de somn care a cuprins România.

Dau o fugă până-n parc. Acolo trebuie să fie cineva, care nu doarme. Mă întreb retoric de ce îmi place să nutresc speranţe deşarte. Căci în afară de doi câini zgribuliţi ceva mai tare ca mine nu e nimeni. Nici măcar obişnuiţii gardieni. Încerc să găsesc un loc unde să beau o cafea, un ceai ori o bere. Fără şanse. Mă întorc îngheţat acasă. Deh, nici liftul nu mai merge. Mă dezgheţ până la zece.

Ora şaişpe. A treia oară. Din extrem de multă plictiseală. Îmi pun căştile şi încerc să nu mai aud sforăituri. După puţin timp îmi sunt smulse, sunt înghiontit, apostrofat că n-am făcut cafeaua, n-am încălzit sarmalele, etc... Cică dacă tot n-am somn aş putea să mă îngrijesc de lucrurile astea mărunte. Sunt făcut nesuferit, la baie nu mai sunt primit cum că aş fi avut tot timpul de pe lume şi multe alte răutăţi mărunte.

Păi asta-i viaţă? 


Un an nou mai bun vă doresc tuturor!

12 comentarii :

  1. Azi stai mai bine cu plictiseala?;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, trebuie să-mi aduc aminte cum se face un gulaş fierbinte. Eu vorbesc lucruri serioase şi tu faci mişto de mine. Ţi se pare că e bine? :)

      Ștergere
  2. Buna ziua,

    Va intereseaza un schimb de link-uri?
    Pentru un link inspre http://www.jocuri7.ro eu voi adauga link-ul dvs. pe http://blogjocuri.wordpress.com si pe http://www.jocuri7.ro/parteneri - pagina

    partenerilor site-ului meu.

    Date link:
    =>Titlu site : Jocuri
    =>Descriere : jocuri
    =>Link : http://www.jocuri7.ro

    Confirmati raspunsul ( pozitiv sau negativ ) la adresa de mail: timocat7@gmail.com
    Imi cer scuze pentru deranj!

    Va doresc o zi buna,
    Catalin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Te-ai invatat sa pui titluri ca aia de la Libertatea, am crezut ca ai patit ceva...Si eu m-am plictisit desi am facut o mie de lucruri. E drept ca virgula cafeaua mi-a facut-o altcineva, tot unul care n-are somn!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Nu citesc Libertatea. Ideea mi-a venit de la expresia "mor de plictiseală!"

      Ștergere
  4. Trebuia să-mi dai un semn că și eu eram aproape cu un picior în groapă :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Nu ştiam. Eu am strigat dar nu mi-a răspuns nimeni! :)

      Ștergere
  5. Dacă veneai în parc să alergăm, sigur îţi trecea plictiseala! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Adrian, vorbeam de parcul din Constanţa, cel de lângă primărie, nu de parcul IOR. :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !