marți, 20 ianuarie 2015

O OAZĂ DE LINIŞTE

Îmi doresc

De Sfântul Valentin.

Căci cu acea vorbă americănească nu prea m-am putut obişnui niciodată. Parcă "Valentines Day" îi spune.
Deh, am o vârstă, prin cluburi nu mă atrage altceva decât să-mi clătesc privirea. Asta-i pentru cine mă crede şi nu mă cunoaşte.
Numai că anul acesta chiar vreau linişte. Mi-am găsit o bunicuţă fătucă mai tânără cu vreo cinşpe ani ca mine, asta doar dacă am socotit bine. Deh, mă cam lasă până şi memoria. Dar nu chiar într-atât încât să nu mai ştiu să caut pe internet. Să îmi aleg doar ce-mi doresc. De obicei le nimeresc. La fel  sper că am păţit şi acum.
Voi ce spuneţi de locaţia asta? Skala Rachoni pe insula Thassos? Care mi-a fost recomandată de un bun prieten, ce mi-a şoptit şi un nume de hotel.


Ce poate fi mai frumos decât să îţi iei micul dejun într-o veritabilă "pădure" de măslini. Unde se poate ajunge doar pe nişte potecuţe, aşa cum vedeam eu la ţară, la bunici. Şi unde poate fi întradevăr linişte, un loc în care poţi să îţi arăţi cu adevărat iubirea.
Am auzit că dacă reuşeşti să te "strecori" prin labirintul mirific de poteci poţi da cu nasul într-un golfuleţ neaşteptat de mic, parcă făcut special pentru noi! Cu nisip alb, fin, spălat cu grijă de o mare atât, atât de limpede. Deja povestirile prietenului meu îmi aprind imaginaţia. Dar despre asta vorbim altădată.


În plus am aflat că sunt răspândite taverne şi mici restaurante care aproape fac parte din decorul natural, aşa că nimeni nu riscă să moară de foame sau de sete.
Prietenul meu îmi mai spune că locaţia este foarte liniştită, un loc unde te poţi bucura în tihnă de toate plăcerile vieţii. Şi în plus dacă vrei să mai faci mici excursii sau pur şi simplu să îţi iei lumea în cap, poţi folosi foarte uşor feribotul.


De-abia aştept să ajungem, dar deocamdată ţin totul în mare secret!

Toate imaginile aparţin blogului:
 https://www.geniustravel.ro/blog/, blog pe care chiar nu aveţi de ce să îl ocoliţi. Şi dacă chiar sunteţi nerăbdători aruncaţi o privire şi pe ofertele "last minute". Să nu ziceţi că nu v-am spus.



21 de comentarii :

  1. Aoleu, ce secretos esti, pai cu asa loc! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi unde mai este surpriza dacă spun totul dinainte? :)

      Ștergere
  2. Si noi cum aflam?! Spune-ne si noua!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Da, dar nu mai vreau un drum atât de lung cu autocarul! :)

      Ștergere
  4. eu nu te mai inteleg, omul sta la mare dar vrea tot la mare ... o fi mai bine pe acolo? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai înţeles greşit! Omul vrea doar într-o pădure de măslini de pe coasta unui munte care se termină în mare! ;)

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. hmmm, posibil sa nu fi fost foarte atent: padure de maslini ... ulei de maslini ... ulei ... uleiuri aromate ... fatuca cu vreio 15 ani mai tanara (adica proaspat intrata la drept) ... muntele ... marea ...
      cred ca ceva imi scapa, trebuei sa fie si ceva ascuns ...
      :)

      Ștergere
    4. Cumva ai dreptate. A intrat drept în mine când ne-am ciocnit într-un magazin din apropiere. Şi nu, nu este nimic ascuns, că a văzut toată lumea cum am scăpat cartonul cu ouă, încercând să o susţin să nu cadă! Plus că au trebuit să mai facă şi curat! ;)

      Ștergere
  5. Să fie într-un ceas bun! :) Thassos este şi pe lista mea de vacanţă.

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci articolul e un anunt ca ai o noua iubita care e cu 15 ani mai tanara decat tine ? Asta e o veste buna pt care trebuie sa te felicitam, sau una ingrijoratoare pt care ar trebui sa te consolam si pt care mai ai nevoie si de o perioada de relaxare si
    recuperare de calm in Grecia ? Zau, nu reiese asa declar din articol, plus in comentarii mai pomenesti si de un accident in care ti-au scapat sau erau sa-ti scape niste oua din mana...eu cel putin am avut asa un sentiment initial de ingrijorare mai degraba decat sa-mi vina sa te felicit, mi-a fost teama sa nu cumva sa fac o gafa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Poţi să o iei cum vrei! :) "cartonul de ouă" avea 10 bucăţi şi intenţionam să merg cu el la casa de marcat. :)

      Ștergere
  7. Odata vazut Corfu, o bucatica din Grecia mi-am spus ca trebuie sa vad cat mai multe din insule si multe alte locuri.

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !