duminică, 11 ianuarie 2015

ÎMI PLACE!

Să am parte de surprize plăcute

Într-un oraş cum e Constanţa, în care m-am mutat de curând.
De fapt ce vorbesc eu? Mutat de o veşnicie, adică de vreo cinci ani.

Povestea începe cam aşa. Anul trecut am auzit prima dată de conceptul Food Panda de la mai mulţi colegi bloggeri. Cum sunt mai curios din fire, parte rea, moştenită de la cine ştie care strămoşi, am vrut să văd despre ce este vorba. De atunci mi-a plăcut conceptul, dar mare mi-a fost dezamăgirea când am aflat că un singur restaurant chinezesc din Constanţa era pe lista lor.
Lucru care s-a schimbat acum, spre bucuria mea. Pentru că în acest moment, cel în care scriu articolul, nu mai puţin de 14 restaurante, pe care în majoritate le cunosc, îmi pot livra mâncarea acasă.
Este o creştere importantă, care mai mult ca sigur va continua.
Dar ceea ce îmi place cel mai mult, este că am de unde alege. Între tipuri diferite de bucătării, de gusturi, de preferinţe. Ceea ce nu este de aici de colea.
Pe bune, vă rog doar să vă imaginaţi următoarea situaţie. Pe "nepusă masă" vă vine în vizită familia celui mai bun prieten al vostru, în frunte cu el. Iar tu ai în casă doar vreo doi pesmeţi şi o banană, trei măsline (deh, sunt la regim). Şi se desfăşoară următorul dialog:
- Eu vă propun să comandăm câteva pizze mari, că oţi fi înfometaţi de la drum!
- Neh, asta am mâncat şi în Bucureşti. Eu vreau mâncare românească. O tochitură!-spune capul familiei.
- Are dreptate. Eu aş dori o mâncare chinezească!-spune soţia.
- Eu o salată cu andive şi un desert cu banane!-spune fiica cea mare.
Doar cea mică recunoaşte că şi-ar dori o pizza "Diavolo".
- Dar să fie mică nenea Radu! Şi cu mult sos picant!

Cât încerc eu să deschid laptopul să văd de unde le pot strânge pe toate în timp util, fata cea mare îmi spune că deja le-a comandat de pe smartphone şi eu nu trebuie decât să am grijă să pregătesc banii.
V-am spus deja, sunt curios. Aşa că am întrebat-o cum a reuşit.
Mi-a răspuns nonşalant:
- Cu ajutorul unei mici aplicaţii pe care am descărcat-o de aici! Asta doar ca să vezi că merită să-ţi iei şi tu un gadget din ăsta!

Am rămas cu gura căscătă până când a sunat soneria. Era livrarea, în patruzeci şi cinci de minute, integrală a celor de la:


Merită să încercaţi! Părerea mea. Tot ce vă rog este să îmi daţi de veste privitor la experienţele voastre. Bune (sper eu) dar şi despre cele rele. Spor!


13 comentarii:

  1. Sincer, imi este (era) necunoscut acest concept; am mai auzit denumirea dar niciodata n-am stiut despre ce este vorba ... acum sunt cu doi pasi mai in fata :) multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Cu multă plăcere. Şi parcă este şi în Cluj! :)

      Ștergere
  2. Aaaaaa! Îmi aduc aminte de FoodPanda. Am comandat şi eu la ei în primăvara trecută, când Măriuca a învăţat să meargă pe bicicletă. Ne-am răsfăţat cu câte o pizza!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine dar, pana la urma n-ai mai zis cum era mancarea livrata atat de rapid...? lucru important si acesta, nu? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Dau ei explicaţii mai bune pe site! :)

      Ștergere
    2. vroiam sa stiu doar daca a fost buna.. :)

      Ștergere
    3. Păi ce să spun, că eu nu am apucat să gust din ea! :)

      Ștergere
    4. Rapid livrata - rapid mancata! :D de altii... o zi buna.

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !