marți, 6 ianuarie 2015

GALA ORKESTRA

Fall Winter

Într-o zi de luni, 15.12.2014
De vorbă cu Dana Lalici, câştigătoarea marelui premiu dar şi a multor premii individuale. Felicitări!


Da, aveţi dreptate mi-a albit barba de când cu concursurile astea pentru bloggeri. Şi eram ciufulit dar am o scuză. Am fost cu puţin înainte afară la o ţigară şi nu am ţinut cont de vântul puternic care bătea. Noroc că încă nu am chelit (de tot) şi părul mi-a rămas negru ca pana corbului!

Şi acum vine momentul când am fost judecat şi mi s-a dat verdictul!


Sincer nu îmi aduc aminte din ce motiv zâmbeam, probabil cineva din sală mi-a pus o întrebare mai incomodă. Glumeam, atmosfera a fost foarte frumoasă!

Dacă găsesc o poză cu bufetul o pun ceva mai târziu.
Una peste alta, vorba cântecului, puşca şi cureaua lată, ce bărbat sunt deocamdată la cei peste 100 de ani ai mei! :))

Gata, am găsit şi pozele cu bufetul, să vă fie învăţătură de minte să mai lipsiţi la vreo gală!





Notă: Toate imaginile sunt preluate de pe pagina de FB a lui Orkestra unde puteţi vedea cu mult mai multe!




16 comentarii :

  1. Esti sigur ca nu e prelucrata in photoshop?!;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Ba da! De obicei sunt mai fotogenic! ;)

      Ștergere
    2. Cei care mă cunosc! Fii sinceră, nu arăt mai bine decât în liceu?
      Mă refeream la felul în care îmi stătea în cămaşa aia care îmi place atât de mult. Ai idee pe unde mai găsesc?

      Ștergere
    3. Iau lecitina deci stau cam rau cu memoria!

      Ștergere
    4. Păi si gionkgobilova sau cum îi spui tu, la ce o foloseşti?

      Ștergere
  2. Ai iesit tare bine in poze. Mai bine ca mine :) M-a bucurat intalnirea cu tine, m-au intristat problemele de care am citit dupa. Iti urez un an bun si rodnic, plin de sanatate si succese.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc Dana! Să fie un an plin de succes şi pentru tine!
      Dar am o rugăminte, spune-mi te rog la ce mai concurezi în 2015 ca să nu mai îndrăznesc să mă mai bag pe acolo. ;)

      Ștergere
  3. Felicitari pentru noul look si toate celelalte :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi pare rău că nu am reuşit să ne vedem în decembrie. Data viitoare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, şi mie! Sper din tot sufletul să mai existe o dată viitoare! :)

      Ștergere
  5. Ia uite ce bufet asortat si colorat ati avut! :))))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase amintiri ai. Ma bucur ca am descoperit o astfel de comunitate cu oameni talentati si frumosi! Nu participam eu pe atunci, dar urmaream din umbra multe competitii. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi e o şansă în primăvară la SB! Glumesc, n-am nevoie de concurenţă! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !