duminică, 25 ianuarie 2015

DOAR CE V-AM MAI SPUS!

Că se apropie zilele îndrăgostiţilor

De parcă ei, îndrăgostiţii, ar avea nevoie neapărat de o zi specială...
De fapt două, una mai veche, pe numele ei Dragobete şi cea adoptată, fără reţineri de mulţi români în special din mediul urban (deh, orice prilej de petrecere e bun). De adoptat am adoptat-o sau poate mai degrabă s-a adaptat ea. Aşa că acum nu mai avem ce face şi trebuie să ne mobilizăm. Adică mai pe româneşte, e musai să-i luăm un cadou persoanei iubite, dacă se poate în ambele zile. Păi nu-i aşa că iubirea doar cu cadouri constante se întreţine? Nu mari (adică voluminoase), ci mici, speciale şi pe cât se poate, unice. Că doar şi iubirea voastră este unică. Tot frământându-mă ideea cu unicitatea mi-a trecut aşa uşor prin minte un gând suav. Nu îmi mai aduc aminte foarte bine, dar cred că se referea la ceva de genul: "Radu, ai tot internetul la dispoziţie, să cauţi unul, două sau zece cadouri!" Şi aşa am ajuns aici:



La care m-a atras în mod deosebit sintagma cu "cadouri ieşite din minţi". Oricum, îndrăgostiţii sunt fără excepţie ieşiţi din minţi, aşa că mi-am spus că nu am nimic de pierdut. Şi am ajuns aici, la "Idei cadou de Ziua Indragostitilor"
Şi s-a întâmplat cam aşa. Primul produs pe care l-am văzut a fost şi cel de care m-am îndrăgostit. Dragoste din aia la prima vedere:


Probabil că într-o viaţă anterioară am fost lup. Cine poate şti? Oricum produsul se numeşte "Lampa Luna" şi toate detaliile le puteţi afla cu un simplu click pe link-ul de mai sus!

Toate imaginile de mai sus aparţin site-ului http://mindblower.ro/ pe care puteţi să îl accesaţi. Cine ştie ce nebunii vă mai fac cu ochiul.

În încheiere aş vrea să vă ofer şi o sursă de informare despre obiceiul românesc care se pare că datează cel puţin de pe vremea dacilor. Click pe sursă, sub poză.

Sursă

Ce să mai spun decât că vă doresc o sărbătoare fericită şi cu cadouri multe!



15 comentarii :

  1. Daca vrei cu adevarat sa-i dai un cadou iubitului sau iubitei tale ofera-i cand ai ocazia nu neaparat de Dragobete.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca-ti iubesti aproapele ii oferi un cadou sau o surpriza ori de cate ori ai ocazia!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ai bani, ofera-i in fiecare zi un cadou! Sau mai multe! :))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Mă bucură să aud că există un om care face aşa ceva! Pentru că e greu să dai sfaturi dacă nu le experimentezi întâi pe tine.

      Ștergere
  4. Vaaaai, câte prostii sunt pe site-ul ăsta :))))) M-am distrat de minune. Trebuie să cumpăr neapărat niște magneți de frigider în formă de gumă gata mestecată :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt de acord cu tine, Radu. Ziua îndrăgostiţilor este pentru cei care se prefac doar că sunt îndrăgostiţi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu aş fi atât de drastic! :) Cred că este mai mult un prilej de ieşit prin cubluri sau/şi la cumpărături. ;)

      Ștergere
  6. Va dati seama cate prilejuri de bairamuri si orgii sunt in luna februarie ? Numai si daca le mentionam pe astea asa de mari, sf Valentin pe 14, Mardi Gras pe 17, anul nou chinezesc pe 19, Dragobetele pe 24, plus nu mai putin de 2 "sambete ale mortlor", si pe 14 si pe 28, astea asa mai crestine doar ca sa le faca in ciuda romanilor antici pagani care aveau doar o singura Feralia, (tot un fel de zi a mortilor, care era pe 21) ! Am citit ca poporul rezident in Singapore este cel mai mare consumator-cumparator global pt ziua sf Valentin...pai daca ne gandim ca e posibil sa existe si o comunitate de romani prin Singapore, care sa mai stie si de Dragobete si de sambetele astea ale decedatilor, plus de Mardi Gras, (ultima deoarece putem presupune ca romanii tind sa ramana francofoni pe oriunde s-ar duce, fie chiar si numai datorita personajului Coana Chirita cu al sau furculition nemuritor descris de dl IL Cargaiale), zau o duc acolo poate asa numai intr-o petrecere asa in continuu in aceasta luna februarie !

    RăspundețiȘtergere
  7. P.S. Am uitat una importanta, Lupercalia, (tot pe tema de sf Velentin/Dragobete contemporan), pe 15 !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha ! Ha ! Nu stiu unde am citit ca a opinat un istoric o data ca una din cauzele decaderii Imperiului Roman a fost ca se tineau de prea multe festivaluri si sarbatori...zau, dar cand te gandesti ca ulterior crestinii chiar ortodocsi din Romania le-au dublat, adica 2 sambete ale mortilor plus 2 sfinti Dragobeti, nu doar cate una din fiecare...zau, romanii antici erau chiar modesti fata de urmasii lor daco-romani din Bucuresti !

      Ștergere
    2. :) De Lupercalia chiar nu ştiam.

      De unde se vede că zicala aia cu "pauzele lungi şi dese, cheia marilor succese!" are o bucăţică de adevăr.

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !