duminică, 18 ianuarie 2015

AM NEVOIE DE UN SCAUN NOU

Din motive de stat 

În faţa calculatorului. Muncind, evident...
Uneori cu spor, uneori fără, funcţie de cum mă doare spatele!
Aşa că m-am hotărât să îmi caut unul. Şi am început să sap, după care să forez adânc, adânc pe internet. Cu rezultate, din  fericire pentru mine.
Păi ce ar fi mai frumos pentru un blogger decât să scrie un articol pe laptop aşezat într-un scaun de masaj?
Împuşti doi iepuri dintr-un foc. Faci ce îţi place dar în acelaşi timp beneficiezi şi de un uriaş răsfăţ. Cum să nu fii creativ în asemenea condiţii? Sincer, chiar nu v-ar plăcea? Aştept răspunsuri la această întrebare.

Aşa ceva mi-am ales!

Al doilea spaţiu în care îmi face plăcere să îmi petrec timpul, este bucătăria. Da, da, nu râdeţi, nici măcar nu zâmbiţi. Pentru că îmi place să gătesc. Mă relaxează şi îmi dă energie. Cei care mă citesc mai de demult ştiu deja asta. Şi în acest spaţiu mi-ar fi folositor un scaun de bucătărie comod şi ergonomic, mai ales atunci când toc ceapa. Şi din ceea ce am văzut eu cred că acesta mi s-ar potrivi cel mai bine:

Aşa-i că arată bine?

Şi de unde credeţi că am putut să aleg aceste scaune? Evident de pe un site specializat în aşa ceva. Pe numele lui, cel adevărat:




Acum nu trebuie neapărat să vă spun eu, pentru că ştiţi foarte bine şi voi. Cu toţii lucrăm la calculator, la birou, acasă sau aiurea. Un scaun bun poate face diferenţa pentru coloana voastră vertebrală. Şi vă poate scuti de multe, multe suferinţe ulterior. În plus un scaun cu masaj vă poate oferi noi perspective pentru articolele voastre de pe bloguri. Fiţi sinceri, am dreptate?

Trebuie să recunosc, toate pozele nu îmi aparţin, sunt preluate de pe site-ul http://www.scauneonline.ro/ unde puteţi găsi numeroase modele de scaune pe gustul, imaginaţia, buzunarul sau spatele vostru. Sincer, merită să aruncaţi măcar o privire.






14 comentarii :

  1. Si eu vreau un scaun nou!!!!!! Dar as vrea sa il primesc cadou :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Cadou, cadou dar sigur nu ţi-l voi face eu.
      Nu din alte motive, dar chiar îmi doresc scaunul ăla!.

      Ștergere
  2. Eu mi-as dori un pat nou nu un scaun daca e posibil pt ca mie imi place mai mult sa visez decat sa stau pe scaun...pe scaun eu nu pot sa visez, nu am capatat aceasta abilitate....probabil pt ca nu am fost asa de atent la lectia respectiva de la scoala unde de obicei majoritatea invata sa viseze din pozitia asezat pe scaun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma si vad in scaunul de masaj!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În general puplicitatea se plăteşte!
      Voi lăsa comentariul 12h după care îl voi şterge.

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !