sâmbătă, 27 decembrie 2014

MĂ BUCURĂ FOARTE MULT

Să promovez un brand românesc.

În domeniul gadgeturilor. Pe numele lui, Allview.
Mi-ar plăcea să puneţi şi voi umărul la această promovare. Mai ales că nu este greu deloc. Blog Awards a lansat o campanie în care chiar se poate câştiga un Allview C6 Quad. Şi chiar dacă nu o să îl câştigaţi o să rămâneţi cu satisfacţia că aţi făcut ceva pentru România. Cel puţin aşa cred eu.
Dar atenţie, provocarea nu este de loc uşoară. Trebuie să alegeţi două sau trei gadgeturi, cele care v-au făcut cu ochiul. Dar personal şi singular. Şi să le recomanzi, în funcţie de cât îţi plac. Sincer, eu mă aflu într-o mare încurcătură. Sunt prea multe, sunt prea bune, sunt prea româneşti. Dar voi încerca.

Ca de obicei, nu o să vă îmbâcsesc memoria cu detalii tehnice. Le veţi găsi în link-urile de mai jos, care fie vorba între noi, tocmai pentru asta sunt puse. În plus sunt mult mai bogate în informaţii. Scrise de specialişti. Cu mult mai bine decât aş putea să o fac eu. Aşa că o să mă mărginesc doar să vă spun ce mi-a atras atenţia. De la ei.



De departe mi-aş fi dorit ca Moşu' să mi-aducă un X1 xtrem mini. M-am săturat ca de câte ori mă duc la o întâlnire a bloggerilor, toată lumea să zâmbească îngăduitor. Şi să-mi spună (despre telefonul meu, cel muncit şi bandajat):
- Frate, poate în 2004 era bun.
- Când pui şi tu pe blog nişte poze mai clare?
- Nici o dragoste nu durează mai mult de patru ani.
- În pana mea, mai schimbă şi tu telefonul.
Şi multe alte răutăţi... Cum spuneam, m-a fermecat. Sper să o facă şi cu voi. Asta ar fi prima mea opţiune. Rămâne să vedeţi de ce, (evident din link-ul de mai sus):

Aşa-i că arată bine?

Personal, cred că mi-ar lua cam un an să văd ce funcţii are. Dar îl am pe fiul meu de 14 ani care poate să mă înveţe rapid. Deşi s-ar putea să nu fie o idee prea bună, aşa am rămas şi fără tabletă.

Dacă tot mi s-a insinuat în gând, să vedem ce aş alege pentru el. Dar ţinem secret, că dacă ne aude...
Nu ştiu de ce, dar cred că o chestie din asta i-ar cam place. E drept şi mie. Deşi eu trebuie să-mi pun pofta-n cui. C-aşa e-n viaţă! Generaţia nouă să trăiască. Să se bucure de gadgeturi. Să ne lase cu ale noastre tabieturi. Dar 1 TB? Mă întreb când o să vină şi 1 GCLB (cu referire la galaxia Calea Lactee):

Doamne cât am dorit-o!!!

M-am hotărât. De-l primesc o să-l ascund. Nu poţi face aşa ceva, îmi şopteşte cineva. Cică, până la urmă e alegerea mea! 

Şi nu în cele din urmă, mă gândesc la corectorul (este o ea) meu. Care îmi suportă hachiţele de prea mulţi ani. Nu că nu s-ar fi plâns până acum. Deh, are un examen de dat, timp de biblioteci mult prea puţin. Pentru şcoala în care lucrează din plin. Aşa că o mică tabletă pc, aşa cum ar trebui să aibă orice profesor, nu are cu ce să îi strice.

Imaginile aparţin site-ului Allview.ro. Încă o dată, mă bucur că am scris acest articol.
Şi hai să câştigăm acea tabletă!!! Spor, deşi sincer sper să beneficiez de un start bun. ;)



16 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. Toţi care participă să aibă baftă. Ce poate fi mai frumos decât să promovezi un brand românesc?

      Ștergere
    2. Sa promovezi 2 branduri romanesti in acelasi articol! :)))

      Ștergere
    3. O idee cu adevărat interesantă. Revoluţionară aş spune eu. Dar greu de aplicat, deşi oarecum merită încercat. Rămâne de văzut!

      Ștergere
  2. dragut, pana sa citesc articolul tau nu stiam ca este brand romanesc si nici nu imi prea inspirau incredere. Acum parca mi-am mai schimbat parerea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încearcă să testezi câteva chestii de la ei. Şi nu cred că o să rămâi dezamăgită! :)

      Ștergere
  3. Cred ca intradevar, ar trebui sa facem mai mult pentru Romania!
    Si sa ne promovam si brand-urile, atatea cat sunt ele;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt chiar puţine! Problema este că noi nu le ştim! Din păcate!

      Ștergere
    2. P.S Mi-ar prinde bine si mie o tableta ca cele vazute pe site-ul lor.

      Ștergere
    3. :) Păi cred că nu te ţine nimeni de degete ca să apeşi pe taste! :)

      Ștergere
  4. Bune alegeri ai facut! Si mie imi face placere ca este o firma neaos romaneasca, ar trebui sa ne mandrim.

    RăspundețiȘtergere
  5. Succes la concurs. Daca e un brand romanesc e foarte bine atunci, merita sa arunc si eu un ochi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poţi să arunci chiar mai mulţi. Ochi. La privit, la citit. Despre brandul românesc.
      Participi la concurs?

      Ștergere
  6. Nu am incercat nimic de la aceasta firma, dar nu as zice nu unui smartphone allview.

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !