vineri, 19 decembrie 2014

AM VISAT UN VIS FRUMOS

Să mă ierte Pavel Stratan

Dar nu intenţionez deloc să-l plagiez. Pur şi simplu aşa mi-a venit în minte.
Se făcea că, aici visul este un pic neclar (ori am câştigat la loto ori mi-a ieşit o super afacere ori am primit o moştenire), m-am trezit cu o casă nou nouţă, din păcate sau poate mai bine, nemobilată.

Cum multe din amintirile mele sunt legate de zona Ghencea (am locuit acolo aproape 20 de ani, de mic copil ţin cu Steaua, am avut un mic atelier care producea mobilier din sticlă cu colaborări apropiate cu magazinele din zonă) este firesc ca prima mea alegere să se îndrepte acolo. După o mică căutare pe internet, opţiunea mea este clară.


În primul rând au de toate. Adică scaune şi tabureţi, mobilier de bucătărie, mobilier living, mobilier dormitor, saltele, mobilier de hol. 
 În primul rând aş începe cu bucătăria, pentru mobilat. Este un loc în care mă recreez. Cei care mă citesc mai demult ştiu cât îmi place să gătesc. Dar şi că sunt gurmand. Iar ca să mănânci cu plăcere un scaun comod este esenţial.


Al doilea pe listă este livingul. Aici am pus ochii pe o masă cu blat extensibil din sticlă. Mult timp m-am străduit să creez un model asemănător în micul meu atelier. Din păcate nu mi-a ieşit.


Pe urmă, dar nu în ultimul rând, m-aş ocupa şi de dormitor. Dar un dormitor de vis, mai ales că este locul unde ne petrecem mai mult de un sfert din viaţă. Şi slavă Domnului ai de unde alege! Pe toate gusturile, pe toate buzunarele.


Un sunet strident mă readuce brusc la realitate. E şeful furios că am întârziat la serviciu. Mă frec buimac la ochi, mă spăl şi mă echipez ca la armată şi drept răzbunare n-o să-i spun că poate găsi mobilier office la preţ rezonabil.

E doar un vis dar voi face totul ca să-l îndeplinesc.

Notă: Toate imaginile din acest articol sunt proprietatea site-ului http://www.mobila-ghencea.ro/







21 de comentarii :

  1. Stiu si eu complexul de mobila din Ghencea.Gaseai de toate acolo, intradevar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e. As fi dat numele. dar nu stiam daca se poate;)

      Ștergere
    2. :) De ce să nu se poată? Oricum am avut măsuţe din sticlă la toate complexele de vânzări mobilă din zonă! ;)

      Ștergere
  2. daca imi aduc bine aminte si eu am cumparat masa si scaunele din living de acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti doresc sa se indeplineasca... si eu am astfel de vise, asa ca am sa intru pe site sa vad cum rezolv :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte faine sunt piesele lor de mobilier! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Au mobila frumoasa, m-am uitat si eu, am vazut cateva chestii care mi-ar placea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce pui de somn as trage in patul ala smecher :)) Oricum foarte frumos articol :D.Eu mi-as dori sa am cel mai mult masuta si scaunele din living room ,au o culoare super.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai tii minte masuta Victor? De departe era cea mai tare :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O ţin, o ţin că doar eu am proiectat-o şi executat-o! :)

      Ștergere
  8. Uite o idee:o masuta cu touchscreen,sa te poti juca si sa-ti bei cafeaua in acelasi timp

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !