marți, 30 decembrie 2014

AFARĂ-I VISCOL ŞI E FRIG

În rafale bate ploaia

Care încet se transformă în chiciură şi zloată.
Din păcate chiar trebuie să ies. O răceală îmi dă ghes. Cu frisoane, ceva tuse, ceva chestii ce nu pot fi spuse.

Vântul bate tare, tare. Mă întreb ce-o fi pe mare. Mă înşfacă şi mă duce, e adevărat nici n-am făcut fiţe, drept la scara unei farmacii, ce era semnalizată Vivat, într-un oraş ca şi Constanţa, farmacii independente sau Vivat Familia. Sincer nu mai ştiu, pentru că mi se aburiseră ochelarii. Şi eram bucuros că vântul nu m-a împins prea departe de blocul în care locuiesc. Doar în Piaţa Griviţei, la vreo cincizeci de metri.


,


Drept e că vântul bătea dinspre mare, aşa că eram oarecum la adăpost acolo. Am avut o scurtă discuţie cu doamna farmacistă. Nu de alta, dar era aglomerată. Aşa că mi-a dat câteva informaţii pe scurt şi a fost amabilă cât îi permitea situaţia.


Pe scurt, pe scurt, dar au fost suficiente ca să îmi pot forma o părere. Din ce am înţeles eu acolo, prin acest program, încearcă să aducă la cunoştiinţa publicului mai multe medicamente care în mod normal nu fac parte din ofertele lanţurilor de farmacii. La nişte preţuri mai accesibile dar cu nimic mai prejos decât suratele lor deja demult aflate pe rafturi.
Iată ce mi-a spus doamna farmacistă (dacă verighetă pe deget nu avea, mă dădeam deja la ea):
"-În VIVAT, am vrut, de la început, să ne înconjurăm cu persoane cărora le pasă de sănătate. ... prietenii cu oameni care cred în conceptul nostru şi sunt bucuroşi să îl împartă cu ceilalţi."

După cum am mai scris, sunt un optimist incurabil, aşa că le pun o întrebare deschisă. Ce medicament îmi recomandă? Cu reţetă, cu de toate, să pot ca să mă tratez. 
Şi aş mai vrea eu ceva deşi nu cred că mi se va aproba. Optimismul să-mi rămână, să pot să-l dau din mână, celor ce l-au uitat. Sau celor care nu le-a fost actualizat!

Să auzim numai de bine, anul nou acuma vine.

Evident, bannerul aparţine http://www.vivat-familia.ro dar celelalte le-am făcut cu un telefon antic. Sper din tot sufletul să fie destul de clare.

16 comentarii :

  1. Am auzit si eu de Vivat, mi se pare interesant modul lor de promovare.

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa caut sa vad daca si la mine in oras o gasesc:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uite că ţi-am găsit:
      http://www.vivat-familia.ro/farmacii-independente/galati/tecuci/

      Ștergere
    2. Prompt ca intotdeauna!
      Ms:)

      Ștergere
    3. Sunt sigura ca nu faci referire la mine;)

      Ștergere
    4. Doamne fereşte, eu făceam referire doar la alţii. Dar acum, dacă te simţi cu musca pe căciulă, te rog să mă crezi, nu este vina mea. :)

      Ștergere
  3. uite că de farmacia asta nu am dat pe aici. de când s-a deschis una la colțul blocului meu, dau cu nasu' drept în ea când caut ceva de răceală sau tuse. sau ce "leacuri" mai iau eu de la farmacie :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Dacă-mi spui de unde eşti, o să-ţi spun unde-o găseşti! :)

      Ștergere
  4. Chiar n-am fost atenta la farmaciile in care intru, avem in Ploiesti dar trebuie sa ma uit dupa sigla. Imi place postarea ta pe alocuri in versuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În versuri? Chiar n-am băgat de seamă! Probabil le fac fără să vreau. Mulţumesc!

      Ștergere
  5. Ceva muzicale rândurile tale, parcă trăgea a poezie. Farmacie şi poezie! Hm! Nu sună rău!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc Adrian! Pur şi simplu aşa a ieşit. L-am scris dintr-o suflare! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !