miercuri, 5 noiembrie 2014

SINCER ÎMI ESTE CAM FRICĂ

Să scriu despre cadouri promoţionale

Chiar acum, între cele două tururi ale alegerilor prezidenţiale...
Că cică "serviciile nu doarme". Bine, bine, recunosc că am mai scris despre asta. Dar era primăvară, pomii de abia înfloreau, românii nu stăteau la cozi la ambasade, cu orele. Şi nici ambasadele nu se-nchideau în faţa lor. Din vina formularelor! Deci, dacă înţeleg bine, formularul cu pricina este responsabil pentru toate disfuncţionalităţile şi nicidecum guvernul care trebuia să aibă în grijă buna desfăşurare a alegerilor. Sau poate nu am citit bine Constituţia, cine mai ştie.

Temător, dar totodată plin de speranţe (multe, multe) mă apuc să scriu. Ca o paranteză trebuie să recunosc că îmi plac tricourile lui Andi Moisescu, cele purtate pe la Apropo Tv. Aşa că vreau şi eu. Ceva asemănător.

Şi vreau să vă spun că am încercat aşa ceva pe barba mea. Da, am barbă.
Se întâmpla undeva prin vara lui 2012. O vară fierbinte. Conducerea insista să ne ducem la prezentări îmbrăcaţi la costum şi cu cravată. Am făcut-o şi eu de vreo două ori, de ce să mint. Până a trebuit să-mi storc cravata plină de transpiraţie. Moment în care mi-am adus aminte că primisem drept premiu, habar n-am pentru ce, un tricou şi o şapcă inscripţionate cu numele firmei. Şi cum sunt mai rebel din fire m-am hotărât să le folosesc (bineînţeles le-am luat şi pe cele ale colegilor ca să nu fiu nevoit să spăl prea des). Rezultatele nu au întârziat să apară. Aveam cele mai bune vânzări, recomandări dar şi multe întrebări din partea colegilor şi a conducerii.

Uniforma mea secretă de vară

- Băi frate, cum draqu face ăsta de vinde pe seceta asta?
- Am şarm, răspundeam de pe scaunul  cel mai din spate din birou, încercând să fac pe misteriosul.


Le-am spus mai târziu că mă duceam la şedinţa de dimineaţă la costum, după care opream la prima benzinărie şi îmi puneam tricoul şi şapca inscripţionate. Evident şi blugii de vară. Noroc că am făcut armata şi ştiu să mă echipez repede. În plus, cu egoismul bine-mi cunoscut acaparasem şi cutia cu jucărele promoţionale din biroul secretarei. Asta când m-a rugat să o şterg de păianjeni.

Vă dau un sfat, de data asta gratuit. Articolele promoţionale nu sunt făcute degeaba. Sunt făcute ca să fie oferite. Şi nu trebuie să vă sfiiţi, trebuie doar să le oferiţi.
Ca să fiu sincer cel mai mare succes l-am obţinut cu aceste cadouri promoţionale personalizate, mai ales în rândul bărbaţilor (evident mi-am păstrat şi eu una, atât de mult mi-a plăcut).

Un succes imens

Poate nu mă credeţi dar am primit telefoane ca să merg să fac vânzări doar pentru acea maşinuţă. De multe ori. Aşa că o să vă dau un partener de nădejde pe acest segment, care nu m-a dezamăgit şi nu vă va dezamăgi:

În mod sigur foarte buni
Acum să analizăm lucrurile un pic la rece. Dacă nu sunteţi un brand cu distribuţie internaţională sau măcar naţională are vreun sens să investiţi în bugete de publicitate enorme?
Să presupunem că sunteţi la început de drum. Cu buget limitat. Sau aveţi ceva în spate dar nu aţi prins încă destul cheag. Ce l-ar bucura mai mult pe clientul ţintă? Să vadă o reclamă TV sau să primească un produs util care să îi amintească de firma dumneavoastră şi lui dar şi celor care îi trec pragul?

Experienţa mea cu tricoul personalizat a fost una de succes, aşa că vă invit să o încercaţi. Mai ales că aveţi de unde alege:

Link-ul pentru tricouri este un pic mai sus.
Sau dacă vânzările sunt orientate către firme vă puteţi gândi la accesorii pentru birou sau gadgeturi.
Oricum, cam orice vă trece prin minte puteţi găsi. Trebuie doar să intraţi pe unul din link-urile puse la dispoziţie (sunt postate pentru a vă ajuta). Nu pot decât să vă urez  promoţii bune!

Imaginile sunt de pe http://www.promotion.eu/ şi din arhiva personală (alea mai neclare)

44 de comentarii :

  1. Smecher vanzatorul asta. Sunt convinsa ca functioneaza treaba, am vazut si eu pe pielea mea. Promotionalel sunt o incantare pentru clienti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Eu eram şi încă mai sunt câteodată vânzătorul! :)

      Ștergere
  2. O masinuta ca aia sigur le-ar placea baietilor mei. Parca ii vad facand concursuri prin casa. :)))
    De ce nu spui ca tot sarmul te-a ajutat si sa ai atat de multi prieteni in blogosfera?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prieteni nu am prea mulţi, dar buni şi de nădejde.
      Eu, şarm? Nimeni nu mi-a mai spus asta de mai bine de o oră. :(
      Glumesc evident, tocmai am primit un telefon. :)

      Ștergere
  3. Imi imaginez cum arata un barbat imbracat in costum, cu cravata si dand cu aspiratorul:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Observ cu o oarecare mirare că plagiatul este universal în ţara asta. Aia era expresia mea!
      Ai fi preferat să fiu doar în slip?

      Ștergere
    2. Nu prea cred ca te-am plagiat pe tine. Era o reclama la Vodafone daca nu ma inseala memoria;)
      Eu nu.
      De ce? Ai incercat si a mers vanzarea mai bine?!

      Ștergere
    3. Vodafone??? Nu ştiu! De memoria ta. Spuneai că-i scurtă.
      Am încercat o dată pe plajă şi a funcţionat de minune. Pe bune! :)

      Ștergere
    4. Pe bune, chiar nisipul. Din mochetă. Aia din vila lui Ceauşescu. Cea de pe malul mării. De lângă al treilea pilon. De lângă unde te-ai dat prima dată cu telegondola! :)

      Ștergere
    5. Eu nu stiu decat de vila de la Neptun, Ultima data acolo am fost:))

      Ștergere
    6. Hai pe bune, ai fost tu pe acolo? Îmi spuneai că nu ai trecut de Eforie! Nu mai ştiu dacă nord sau sud. :)

      Ștergere
    7. Cand mergeam eu la mare...dar te las pe tine sa-ti aduci aminte ce faceai!
      Eforie Nord e una din cele doua statiuni preferate.

      Ștergere
    8. Făceam castele de nisip! Şi mergeam în picioare spre deosebire de tine. Oricum Neptunul e mai la sud. :)

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Absolut întâmplător din materia asta chiar pot da lecţii. Pot să pun pariu că nici acum nu ştii capitalele tuturor statelor europene! :)
      Fără să foloseşti internetul! ;)

      Ștergere
  5. Imi place masina, in copilarie am o avut o colectie foarte frumoasa de masini. Nu ar fi rau sa incep din nou sa imi fac o colectie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru băiatul meu cel mic, am primit produsul promoţional de la un client. :)

      Ștergere
  6. Vreau si eu chestii personalizate. Cu blogurile sau... vad eu cu ce, numai personalizate sa fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi, cum se spune, ai o oportunitate. Trebuie doar folosită.

      Ștergere
  7. Mi-am adus aminte de tricoul lui Şumi (parcă el era): "Sunt bun dar nu mă vede nimeni!". :)

    RăspundețiȘtergere
  8. M-ai speriat, am crezut ca ai sters secretar de praf :) Praf sunt, asa am citit :))) Spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Secretara, ca la cat de praf sunt mananc si litere :)

      Ștergere
    2. La câţi ani avea, puţin peste 20 să o şterg de praf? :))
      Dar avea arahnofobie şi nu m-am putut împotrivi la cererea ei.
      Mai ales când a vazut un păianjen mic ieşind din cutie şi s-a aruncat în braţele mele. E drept că am gâfâit un pic! ;)
      Deh aşa sunt eu, am inima plină de bucuria de a ajuta! :)

      Ștergere
    3. Pai doar un singur paianjen ai pus in cutii? Eu as fi pus mai multi :)

      Ștergere
    4. Deh, nu erau mai multe! Nu ştiu dacă mai făceam faţă. :)
      În plus sunt adeptul chestiei ăleia cu efectul minim necesar. :)

      Ștergere
  9. Ai dreptate, eu vorbesc din perspectiva celui care primeste obiecte promo si stiu ce mult imi place, indiferent ce fleacuri sunt.

    RăspundețiȘtergere
  10. Fain articolul, faine şi produsele......şi...
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  11. Au scos uleiul si zaharul politicienii? Hi, hi.Tricourile cu mesaj sunt foarte frumoase bune pentru orice campanie, desi cam risti sa iei bataie de la tabara adversa daca tu porti un tricou: HAi Ponta sau Jos Iohannis!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Am fost campion naţional la 800 m plat. :)

      La Constanţa am văzut că luna asta s-au dat! ;)

      Ștergere
  12. Nu toata lumea ar reusi sa faca ce ai facut tu, bravo tie. E greu sa vinzi, dar e usor daca stii cum!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fi vânzător (nu la tejghea) este una din cele mai grele meserii din lume. :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !