luni, 3 noiembrie 2014

NU FĂCEAM DOAR LUMÂNĂRI

La mica firmă pe care am avut-o în Bucureşti

Ci şi o gamă variată de mobilier. De mici dimensiuni dar cochete şi drăguţe...
O să încerc să strecor pentru voi dar şi pentru sufletul meu câteva exemplare din ce am făcut de-a lungul timpului până la sfârşitul lui 2009.
Şi voi începe cu o etajeră special concepută pentru expoziţiile de la Romexpo, pe care expuneam, nu o să vă vină să credeţi, lumânări sau sticlărie.
Hai să nu vă mai ţin cu sufletul la gură:

Etajeră expo
Ştiu, poza e jalnică şi îmi cer scuze pentru ea, dar acesta era nivelul de tehnologie pe care mi-l permiteam.


Deşi pare simplă, e destul de complicat de măsurat, tăiat şi mai ales asamblat. Noroc că aveam un inginer la firmă care avea mereu schiţa originală în buzunar.

Am avut cel puţin douăzeci de expoziţii la Romexpo şi nu îmi aduc aminte să mă fi întors cu ea la firmă.

14 comentarii :

  1. E frumoasa etajera, se potriveste unui mobiler modern dintr-o locuinta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, eşti mult prea bun.
      De fapt am conceput-o ca un mini stand pentru lumânări. :)

      Ștergere
  2. frumoasa si eleganta, n-ai de ce sa-ti fie rusina cu ea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mi-a fost niciodată ruşine, dovadă că o vindeam la fiecare expoziţie. :)
      Problema era că numai eu reuşeam să o montez! :)

      Ștergere
  3. Nu mi se pare chiar simpla, este destul de complexa. Este foarte frumoasa, mi-ar trebui si mie in casa.

    RăspundețiȘtergere
  4. E interesanta, si destul de complicata, NU E USOR sa faci o piesa de mobilier.

    RăspundețiȘtergere
  5. Adica o vindeai si pe ea/clona dupa clona de fiecare data? Cat de tare! :)))
    Mi-ar placea si mie ceva asemanator in casa, dar cu doua pisici e imposibil... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Aş vinde-o şi acum! :)
    Iar două pisici nu ar avea nici o problemă! :)

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !